איך בוחרים בין טבעות אירוסין יוקרתיות?

טבעות אירוסין בורסה

כשהמבחר גדול מאוד וכשנראה לכם שכל הטבעות יפות באותה המידה אך אתם באמת רוצים משהו מיוחד – זהו מתכון מושלם להליכה לאיבוד. לא משנה אם אתם מחפשים טבעות אירוסין בורסה, בתל אביב או בירושלים, המבחר בכל חנות עשוי לבלבל. אז איך בוחרים בין טבעות אירוסין יוקרתיות? כיצד תמצאו את ה-טבעת שאהבה נפשכם? הנה מספר טיפים מנצחים שיצמצמו עבורכם את הבחירה ויבטיחו שהטבעת שלכם לא רק תהיה יוקרתית ונוצצת, אלא גם בדיוק זו שאתם אוהבים.

נעים להכיר: הזהב שבטבעת

החלק הדומיננטי ביותר בטבעת אירוסין הוא אמנם היהלום הנוצץ במרכזה, אך אסור לשכוח שטבעת אירוסין, לרוב, תהיה עשויה מזהב, ושזהו החומר בעל שטח הפנים הגדול ביותר בטבעת כולה. לכן, לא משנה עד כמה יוקרתיות הטבעות שעומדות מולכם, ההחלטה הראשונה שתידרשו לעשות כדי לצמצם את הבחירה היא לבחור את צבע הזהב שאתם מתחברים אליו יותר – זהב צהוב קלאסי, זהב לבן, ברונזה, זהב וורוד ("רוז גולד") וכדומה.

ממשיכים: בחירת האבן

לאחר שצמצמתם באופן די משמעותי את האפשרויות, יוצגו בפניכם מספר מגשים קטן יותר – אך מבלבל לא פחות. כעת מגשי הטבעות שתראו לפניכם יהיו כולם מהמתכת הנבחרת, אך עם אינספור שיבוצי יהלומים ואבנים טובות אחרות – יהלום גדול יותר ופחות, חיתוך בצורת אגס, אליפסה, עיגול, מרקיזה או לב, יהלומים הפזורים בצורות שונות על פני הטבעת או בכלל אבנים טובות אחרות שאינם יהלומים, אך יוקרתיים לא פחות. בחירת האבן או האבנים שיהיו בטבעת תעזור לכם להתמקד מאוד. את הבחירה כדאי לעשות לפי הסגנון האישי שלכם: אוהבים טבעות דומיננטיות מאוד או עדינות? חשוב לכם שהטבעת תהיה דווקא יהלום או אולי אבני חן אחרות? תרצו אבן אחת או שיבוץ של מספר יהלומים? בהתאם להיצע שיוגש בפניכם תוכלו לנסות את הטבעת על האצבע ולהבין מה מרגש אתכם יותר ומה פחות, וכך לבחור.

היום שאחרי: טבעת יוקרתית שמתאימה גם ליום יום

גם ביום שאחרי החתונה וגם בעוד המון שנים, יש לקוות, לא תרצו להסיר את הטבעת מעל האצבע. טבעת אירוסין היא מזכרת נצח לאהבה המשותפת שלכם, לצעד החשוב הזה שלקחתם יחד ולתקופה הכי רומנטית בחיים הזוגיים שלכם. הטבעת היא תזכורת לכל אלו, ולכן חשוב לבחור טבעת שתתכתב עם הסגנון היום יומי שלכם ולא תראה מגוחך. כדאי לבחור טבעת על זמנית, כזו שתאהבו גם בעוד חמש שנים, עשר שנים ואפילו בעוד חמישים שנים ולכן רוב טבעות האירוסין המוצעות הן קלאסיות, בעלות עיצובים עדינים או דומיננטיים, יוקרתיות יותר או פחות, אך כאלה שלבטח תרצו לענוד על אצבעותיכם לנצח נצחים. לכן, חשבו על סגנון הלבוש שלכם ביום יום, על גוון התכשיטים האחרים שלכם וגם קחו בחשבון שבקרוב תהיה לכם על היד גם טבעת נישואים, וכך יהיה לכם קל יותר להבין מה מתאים לכם יותר.

×
דילוג לתוכן