איך בוחרים טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין עדינה

אירוסין הוא אחד מהאירועים המרגשים והמשמחים שיש, זהו הצעד הראשון בדרך להקמת בית ומשפחה, זהו צעד שטומן בחובו רגשות מזוקקים של אושר ואהבה, והרבה הרבה אופטימיות. בחירת טבעת אירוסין יכולה להיות מבלבלת, ולכן אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטבעת המושלמת.

באיזה סגנון לבחור?

יש מגוון של סגנונות – טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות אירוסין בעיצוב קלאסי, טבעות חלקות ועדינות וכו' וכו'. לכל טעם וסגנון אישי – יש טבעת שתתאים לה.

אם אתה לא בטוח מה הסגנון של בת הזוג שלך, הדרך הכי טובה להבין היא פשוט להסתכל על התכשיטים שכבר יש לה, ובמיוחד על הטבעות. האם היא מעדיפה טבעות דקיקות ועדינות? טבעות גדולות עם נוכחות ועיצוב מיוחד? 

כמובן שאפשר גם להתייעץ עם חברה טובה, אמא או אחות, ולבדוק איתן מה הסגנון המומלץ שיקלע לטעמה.

טבעת אירוסין זהב או כסף?

טבעות אירוסין מיוחדות מעוצבות גם בזהב וגם בכסף, כאשר לכל אפשרות יש את הייחוד שלה. טבעות אירוסין מכסף הן בדרך כלל טבעות עדינות יותר, כאשר הרבה נשים מעדיפות תכשיטי כסף על פני תכשיטי זהב.

לעומת זאת טבעת אירוסין זהב מאפשרת הרבה יותר גמישות בעיצוב, מאחר ואפשר לעצב את הטבעת בעזרת זהב צהוב, זהב לבן או זהב ורוד. בכל המקרים הזהב הוא זהב איכותי, כאשר ההבדל הוא בגוון של הזהב ובתהליך העיבוד. הבחירה בין הגוונים תלויה במה שבת הזוג אוהבת ורוצה, וגם מותאמת לסגנונות שונים. ישנן אבני חן אשר מתאימות יותר לזהב הצהוב, ואילו אחרות מתבלטות דווקא על הרקע של הזהב הוורוד.

מהי מידת הטבעת?

אחרי ההתלבטות בין טבעת אירוסין זהב או כסף, ואחרי ההתלבטות לגבי הסגנון והעיצוב, אי אפשר לרכוש טבעת בלי לדעת מה המידה. מומלץ מאוד לברר את זה לפני הקנייה, בגלל שיש טבעות שלאחר שיבוץ האבנים – אי אפשר יהיה לשנות את המידה שלהן.

כדי לדעת בצורה הכי טובה מה מידת הטבעת של בת הזוג, כדאי לקחת כמה מהטבעות שלה למדידה בחנות. הכי טוב לבחור בטבעות שהיא עונדת על אותה האצבע של טבעת האירוסין, כדי להיות בטוחים. ואם אפשר למדוד כמה טבעות – זה טוב אפילו יותר, כי אז נהיה בטוחים שהמדידה הכי מדויקת שאפשר.

אל תתפשרו על האיכות

קנייה של טבעות אירוסין מיוחדות היא חוויה, ולאורך הדרך תפגשו מגוון של סגנונות, עיצובים, חומרי גלם ואיכויות שונות. לא חייבים להשקיע עשרות אלפי שקלים בטבעת, ובהחלט אפשר למצוא טבעות מיוחדות ומקסימות במחירים הרבה יותר נוחים. אבל הדבר הכי חשוב הוא לבחון את האיכות של הטבעת והעבודה, ולוודא כי אתם מקבלים אחריות. בניגוד לטבעות אחרות, טבעת אירוסין היא טבעת שתלווה את בת הזוג בהמשך חייה ולכן חשוב שהיא תהיה איכותית כך שתישאר מדהימה לאורך שנים.

 

×
דילוג לתוכן