איך תדעו איזו טבעת לבחור – מידות לטבעות המדריך המלא

טבעת אירוסין זהב צהוב

טבעת אירוסין או נישואין הן טבעות אשר ישרתו אתכם לאורך כל תקופת נישואיכם המאושרת. בהתאם, חשוב לבחור טבעת שמתאימה לכם בדיוק.

לא משנה אם בוחרים טבעת אירוסין זהב צהוב, אדום או כסוף  זכרו שבסופו של דבר היא צריכה להתאים לגודל האצבע שלכם.

אם כך, מה הדרך לדעת? כיצד מתאימים את הגודל המדויק?

בדומה לבגד, גם מדידת טבעת חייבת להתאים לכם בדיוק בכדי שתוכלו להינות ממנה לאורך שנים. בכדי להתאים את הטבעת  ניתן למדוד את היקף האצבע באמצעות סרט מדידה או באמצעות חוט ולאחר מכן להצמיד את החוט אל סרגל ולכתוב את המספר שהתקבל. אבל חשוב לשים לב לדגשים הבאים בכדי למנוע עגמת נפש.

מידה משתנה: ממש כמו שלבגדים במקומות שונים יש מידות שונות, ולפעמים אפילו בין חנויות יש הגדרות קצת דינאמיות לגבי מהו "Small" ומהו "Large", במקומות שונים בארץ ובעולם ישנן מידות שונות לאצבע: ישנם מקומות המוכרים לפי מדד אירופאי, בעוד אחרים מוכרים לפי מדד אמריקאי. לבסוף, ישנו מדד ישראלי. לכן, כשאתם רוכשים טבעת ומבקשים מידה מסוימת – חשוב לוודא שאתם מדברים עם המוכר על אותו המדד בדיוק.

יום ולילה: במהלך היום המידה יותר מדויקת מאשר בבוקר.

חום וקור: חומרים מתרחבים בטמפרטורה חמה יותר. מכיוון שישראל הינה מדינה חמה, היינו ממליצים למדוד היקפים וקטרים בשעות חמות יותר של היום.

אלמנט ההפתעה:

רציתם להפתיע את אהובכם או את אהובתכן בטבעת, אך אין בידיכם את המידה? הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו לגלות את המידה:

  • ניתן למדוד את ההיקף מטבעת קיימת, באמצעות בדיקת הקוטר הפנימי.
  • ניתן לבקש מחבר של האהוב לשאול אותו לגבי המידה בתואנה ש"הוא רוצה לתת לו טבעת במתנה" או "בשביל התייעצות, כי המידה שלנו דומה".
  • כאשר אתם מביאים טבעת נישואין או טבעת אירוסין זהב צהוב חשוב שגודל הטבעת יהיה מדויק! כל היוקרה של הטבעת עלולה להתמסמס במידה והיא תהיה צפופה או צמודה מדי.

לא הצלחתם?

רכשתם טבעת אירוסין זהב צהוב והמידה לא הייתה נכונה? הנה מספר דרכים לתקן את הטעות:

  • ישנם מקומות המציעים תיקון של הטבעת בחינם או בתשלום, כך שגם אם פספסתם – עדיין ניתן לתקן.
  • לפעמים, המידה משתנה תוך כדי האירוסין או הנישואין. לכן, יכול להיות שרכשתם טבעת אירוסין מזהב צהוב, אך המידה השתנתה בזמן האירוסין בשל הריון. במקרה הזה, ניתן להשתמש באותו הפתרון ולהתאים. עוד דרך, היא לרכוש מראש טבעת אשר תהיה קצת יותר גדולה מהמידה הרגילה, ולאחר מכן להקטין אותה במידת הצורך.

עדיין מתלבטים?

אנו במאור תכשיטים זמינים עבורכם לכל דבר ועניין. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר אלקטרוני או לבוא לחנות – אנחנו כאן בשבילכם 😊

×
דילוג לתוכן