אילו פרמטרים הכי חשובים בבחירת טבעת נישואין?

טבעת נישואין לגבר לואיס זהב לבן

בחירת טבעת האירוסין מאחוריכם, וזה בדיוק הזמן לחלק הבאמת מרגש של ההכנות לחתונה: בחירת טבעת נישואין. רגע לפני שתאמרו "I DO" לטבעת הנישואין, הנה כמה פרמטרים חשובים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, בסופה תחכה לכם הטבעת המושלמת. לא פחות.

הסגנון

טבעת עם יהלום או עם אבני חן? עשויה פלטינה או זהב? להבין מה הסגנון שלכם ומה אתם אוהבים אולי נשמע כמו לחפש מחט בערמת שחת מרוב האפשרויות המרובות, אך אל תיבהלו, ופשוט החליטו החלטה אחת קטנה בכל פעם. התחילו עם שאלת הסגנון של הטבעת: האם אתם מעדיפים טבעת חלקה או עם פיתוחים וקישוטים? האם אתם רוצים שטבעת הנישואים תהיה עשויה מאותה המתכת של טבעת אירוסין מעוצבת? האם אתם רוצים שהטבעות שלכם ושל בן זוגכם יתאימו זו לזו? כך תוכלו להתחיל לפסול את מה שלא מתאים, להבין מה אתם אוהבים – ולבחור רק טבעת שמשקפת את הסגנון האישי שלכם.

האיכות

טבעת הנישואין נענדת (לרוב) על גבי האצבע תמיד, בכל מקום ובכל זמן, והיא גם מסמלת את אהבתכם הנצחית, ולכן חשוב מאוד לא להתפשר ולבחור בטבעת איכותית בלבד. חשוב לוודא שהטבעת אכן במספר הקראט שנאמר לכם, שיש את הסימן המסחרי של היצרן בחלקה הפנימי ושמדובר במקום אמין, עם מוניטין חיובי וקולקציית טבעות איכותית בלבד.

סגנון החיים שלכם

טבעת יפהפיה זה חשוב מאוד, אך חשוב יותר היא לבחור בטבעת שיהיה לכם נוח לענוד באופן נעים וקליל לכל אורך החיים (בלי לחץ, כן?). כך למשל, אם אתם טיפוסים ספורטיביים מאוד, טבעת חלקה יותר עם קצוות מעוגלים תתאים לכם יותר. אם אתם עובדים עם הידיים, ייתכן ותעדיפו טבעת שאין בה זיזים בולטים או אבני חן שיכולות להשתחרר, או גילופים עדינים שיכולים לצבור לכלוך תחתיהם. התאמת הטבעת לסגנון החיים האישי שלכם היא חשובה, ולכן נסו לחשוב על כך מבעוד מועד.

התקציב

כן, כן, שוב התקציב מופיע ומאלץ אותנו לבחור החלטות לפיו, אך נראה שאין ברירה – הוצאות החתונה הן לא דבר של מה בכך. ככלל ניתן לומר שההוצאות על טבעת נישואין עומדות על שיעור של כ-3% מתקציב החתונה הכולל שלכם. כמובן אין כאן חוקים נוקשים אלא רק מה שאתם מחליטים יחד, אך אם אתם מוגבלים בתקציב או רוצים לקבל סדר גודל מוחשי של ההוצאות עבור הטבעת – הנה הם לפניכם. טבעת "סטנדרטית" של 14 קראט או פלטינה פשוטה תתהדר בתקציב הנוח ביותר. קישוטים, חריטות או תוספת של אבני חן ויהלומים כמובן "יקפיצו" את העלות בהדרגה, כך שמומלץ להתכונן לפני לכך. במידה ואתם מוגבלים בתקציב, כדאי לומר זאת מראש וכך לקבל רק את הטבעות הרלוונטיות לכם (עדיין תהיה לכם בחירה רחבה ויפהפיה, אל דאגה…).

 

×
דילוג לתוכן