אלו פרמטרים צריך לשים לב כשבוחרים טבעות אירוסין?

טבעות אירוסין זהב לבן

אם הגעתם לשלב הזה ביחסים, הרשו לנו להרגיע אתכם. הצעת נישואין היא אירוע מרגש לשני הצדדים, וכך או כך, אם אתם במערכת יחסית טובה ואוהבת, סביר להניח שהתשובה תהיה חיובית. ובכל זאת, כאשר מציעים נישואין אנחנו רוצים להפתיע ולרגש את בני הזוג, וחלק משמעותי שבזה הוא הטבעת המסמלת את המעבר לשלב הבא. אז איך תבחרו נכון? הנה הפרמטרים המרכזיים שכדאי לשים לב אליהם.

עיצוב הטבעת

תכשיטים הם דרך מאוד אישית לבטא את עצמנו. לכן, כאשר בוחרים טבעת אירוסין ניתן למצוא בדרך כלל מבחר מרשים מאוד של עיצובים וסגנונות שונים, ולא תמיד פשוט לבחור. אז כדי לסייע לכם, ריכזנו כמה סגנונות מובילים ומה שנשאר לכם זה לבחון איזה מהם הכי מתאים.

  • קלאסי: טבעת אירוסין קלאסית תהיה בדרך כלל מעוצבת בקווים נקיים ואלגנטיים, כאשר עיקר תשומת הלב תתמקד ביהלום המרכזי. זהו הסגנון ה"בטוח" ביותר, המתאים גם למי שלא עונד הרבה תכשיטים באופן שגרתי.
  • מרשים: טבע מסוג זה תתאים בעיקר למי שמחפש את אפקט ה"וואו". בדרך כלל טבעות אלו יהיו משובצות ביותר יהלומים, לעיתים גם לאורך היקף הטבעת, והן עשויות לכלול עיצובים ייחודים כגון פיתולים או צורות מיוחדות.
  • אפשר גם בצבע: נכון, יהלומים לבנים ונקיים נחשבים בדרך כלל לאיכותיים יותר, אבל אם בני הזוג מעדיפים קצת צבע בתכשיטים שלהם, תוכלו לבחור טבעות עם אבני חן צבעוניות.
  • עדין: טבעות אירוסין לא חייבות להיות "עמוסות", ואפשר בהחלט לבחור בטבעת אירוסין בעיצוב עדין שיכלול כמה יהלומים קטנים או יהלום מרכזי אחד.
  • וינטג': אם אתם אוהבים את המראה העתיק, תוכלו לבחור טבעת בעיצוב וינטג', רק כדאי לוודא שהצד השני אכן מעריך סגנון זה.

סוג וגוון המתכת

אחרי שבחרתם את סגנון העיצוב המבוקש, הגיע הזמן לשלב הבא – בחירת המתכת שממנה עשויה הטבעת. כיום ניתן למצוא טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות אירוסין מזהב צהוב, ואף טבעות הכוללות שילוב מעניין של השניים. ההחלטה היא בסופו של דבר עניין של טעם אישי וכדאי לשים לב מה גוון המתכת של שאר התכשיטים בבית.

אך מלבד הגוון המדויק של המתכת, חשוב מאוד להתייחס גם לאיכות שלה ולמידת הטוהר שלה. זהב הוא מתכת רכה, וכדי שיהיה אפשר להכין ממנה תכשיטים מערבבים אותה עם מתכות אחרות. את מידת הטוהר של הזהב שבטבעת מודדים באמצעות קראט, כאשר בדרך כלל טבעות של 14 או 18 קראט נחשבות לאיכותיות.

בשורה התחתונה, על מנת שתהיו בטוחים שבחרתם בטבעת איכותית באמת, מומלץ לרכוש אותה בחנות המתמחה בתחום זה, ולשים לב לחתימות שעל הטבעת ולאישורים שניתנים לכם. וטיפ אחרון לסיום – מצאתם טבעתם מושלמת? נהדר! אך לפני הרכישה כדאי לוודא שהגודל שלה אכן מתאים. ואם אתם לא בטוחים, נסו לקחת אתכם טבעת אחרת בבית ובדקו אם בחרתם נכון.

×
דילוג לתוכן