האם אפשר לשנות את גודל הטבעת לאחר הקנייה?

טבעת אירוסין עדינה

הצעת נישואין היא אירוע מרגש ומיוחד, אך התכנון וההכנות לקראתו יכולים להיות קצת מתישים. במיוחד קנייה של טבעת אירוסין – מצד אחד אנחנו רוצים שזו תהיה הפתעה מושלמת. ומצד שני, אנחנו רוצים שהטבעת תקלע בדיוק לטעם של הכלה, ועוד יותר מזה, למידה המדויקת שלה.

איך עושים את זה? ומה עושים אם קנינו בטעות טבעת קטנה מדי או גדולה מדי? האם אפשר לעשות התאמות לאחר הקנייה?

 

לגלות את המידה לפני הקנייה

כמובן שהדבר האידיאלי ביותר הוא לדעת בדיוק איזו מידה של טבעת אתם צריכים לקנות, כך שתוכלו להזמין טבעת אירוסין בגודל המושלם עבור הכלה. 

אם בת הזוג עונדת טבעות באופן קבוע, יהיה הרבה יותר קל לגלות מה המידה הנכונה. כל מה שצריך לעשות זה לשים לב אילו טבעות היא עונדת ועל איזו אצבע. יש באינטרנט מדריכים שמסבירים איך למדוד את המידה של הטבעת, ואם אפשר להגיע עם הטבעות לחנות – זה אפילו יותר טוב, בגלל שזה יאפשר מדידה מקצועית.

הטבעות של בת הזוג יכולות גם לעזור לכם להבין את הסגנון שהיא אוהבת, ובעזרתו לבחור את הטבעת המושלמת בשבילה.

 

מה עושים עם צריך לשנות את הגודל?

תמיד כשקונים טבעת בלי למדוד יש "סיכון" שהמידה לא תתאים, ויהיה צורך לבצע התאמות לאחר מכן. ולכן לפני שאתם רוכשים טבעת אירוסין חשוב מאוד לוודא שאכן אפשר יהיה לעשות את השינויים הללו לאחר הקנייה.

האפשרות לשנות את המידה של הטבעת תלויה בכמה דברים כמו העיצוב של הטבעת וחומר הגלם ממנו היא מיוצרת.

יש מקרים שבהם אי אפשר לשנות את הגודל בגלל שזה יפגע בעיצוב – למשל טבעות עם חריטה מיוחדת לכל אורך ההיקף, או טבעות עם שיבוץ של אבנים ויהלומים לכל אורך ההיקף.

אם אתם בוחרים בעיצוב קלאסי יותר, לרוב כן תהיה אפשרות לבצע את השינויים. בדרך כלל הקטנה של הטבעת תהיה פשוטה יותר, בגלל שהיא דורשת חיתוך של מקטע קטן וחיבור מחדש של הקצוות. במקרה כזה חשוב כמובן שהעבודה תיעשה בצורה מקצועית, כך שהחיבור מחדש ילוטש בצורה מושלמת.

גם הגדלה של הטבעת אפשרית, אך היא קצת יותר מורכבת כיוון שהיא דורשת להוסיף עוד חומר להיקף הטבעת.

 

שאלות שחשוב לשאול לפני הרכישה

לפני שרוכשים טבעת אירוסין יש כמה שאלות שחשוב ומומלץ לשאול. כמובן שהשאלה הראשונה היא בנוגע להתאמה של מידת הטבעת אחרי הקנייה. צורף מקצועי וחנות תכשיטים איכותית תדע לתת לכם את המענה, כאשר יכוונו אתכם לדגמים ולעיצובים שאפשר להתאים לאחר הרכישה. יותר מזה, מקומות רבים כוללים את התאמת המידה כחלק מהאחריות על הטבעת. וזה מוביל אותנו לשאלה השנייה, שהיא בנוגע לאחריות – כאשר מקובל מאוד שהאחריות תכסה תיקונים מסוג זה, וכמובן גם אחריות לאיכות ולשיבוץ של האבנים והיהלומים.

×
דילוג לתוכן