וינטאג' עתיק, white gold, או אובלית – איך תבחרו את טבעת הנישואין המושלמת?

טבעות אירוסין מעוצבות

לפעמים קל להיאבד מרוב סגנונות של טבעות אירוסין. אם אתם רוצים משהו מיוחד, שיתאים לכם בדיוק, אך קשה לכם להבדיל בין סוגי הטבעות – זהו מתכון לאסון. לא משנה לאיזו חנות תלכו: בין אם היא בבני ברק או בהרצליה, בבורסה או בכל חנות אחרת – אין זה פשוט ללקט מתוך השפע את הסגנון שמתאים לכם בדיוק.

אז מה עושים? איך בוחרים מטבעות האירוסין היוקרתיות והמעוצבות טבעת אחת שתקלע לחלום שלכם?

ובכן, דבר ראשון שמומלץ, הוא ללמוד קצת על זהב, וסגנונות של טבעות אירוסין.

נעים להכיר: סוגי זהב

  • זהב טבעי נקרא זהב צהוב טהור. החומר הזה מקסים, אך הוא רך מדי בכדי ליצור טבעת.
  • לכן, את הזהב הזה מערבבים בתערובת הנקראת גם "סגסוגת" עם מתכות נוספות, ויוצרים זהב צהוב, לבן או אדום.
  • מסוגי הזהב האלו מכינים תכשיטים, כגון שרשראות, טבעות נישואין, או טבעות אירוסין מעוצבות.
  • White gold – עשוי מסגסוגת בין זהב לכסף, פלדיום או ניקל. השילוב בין המתכות הלבנות או הכסופות הללו לזהב צהוב טהור יוצר גוון בהיר. הגוון הזה מחמיא מאוד לסגנונות שונים של טבעות אירוסין, ואנו ממליצים עליו בחום.

ממשיכים: סגנונות של טבעות אירוסין

נציג שני סגנונות של טבעות אירוסין, בשביל להמחיש את ההבדלים העצומים היכולים להתרחש בין סגנון לסגנון.

  • וינטאג' עתיק: מכל טבעות האירוסין, בהחלט ניתן לראות את סגנון הוינטאג' העתיד מנצנץ לו. טבעת בסגנון וינטאג' מציעה עיצוב ייחודי וקלאסי, עם סידורי יהלומים קטנים, מרובים, וייחודיים. אמא שלכם תהיה גאה בכם, והמשפחה תסכים לבחירה הזו. גם חבריכם יקנאו, משום שקשה ונדיר למצוא טבעת כה ייחודית. לטבעות יש עיצובים מקסימים, והן יגרמו לכם להרגיש כאילו יצאתם מסצנה בסרט קלאסי.
  • אובלית: סגנון נוסף אשר נדגים מבין טבעות האירוסין שאנו מציעים. בטבעת אובלית, ישנו יהלום מרכזי אחד המעוצב בצורת אליפסה, דבר המחמיא לאצבע ועוזר לה להראות ארוכה וחיננית יותר. זה ייראה נהדר על היד שלכם! בנוסף, יהלום אובלי ייראה גדול יותר מעיצובי יהלום אחרים באותה כמות חומר, ולכן טבעת זו הינה יותר משתלמת. הסובבים אותכם יתפעלו, ויתהו לעצמם כיצד השגתם לעצמכם טבעת כה יוקרתית.

היום שאחרי: אז איך בוחרים?

  • ישנם עוד סגנונות רבים, אשר אנו ממליצים לקרוא עליהם במאמרים נוספים שלנו.
  • סגנונות נוספים לדוגמה לטבעות אירוסין יוקרתיות הם טבעת טוויסט, HALO, סוליטר, יהלומי צד, או עיצובים מיוחדים מהSpecial Collection שלנו.
  • דרך נוספת להתעדכן על כל הסגנונות החמים היא לשאול את הנציגים שלנו בטלפון, במייל או בחנות – אנחנו יותר מנשמח לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות, ובכל מידע שתצטרכו.
×
דילוג לתוכן