טבעות אירוסין במחיר של עד 2,500 ש"ח

טבעת אירוסין מסמלת את תחילתו של שלב חדש ביחסים, שלב שבו בני הזוג מתחייבים אחד כלפי השני ומצהירים על כוונתם לשים את בן או בת הזוג בראש סדר העדיפויות שלהם. לכן, כאשר את.ה בוחר.ה בטבעת אירוסין את.ה קודם כל חושב.ת על בת.ן הזוג ומנסה למצוא את הטבעת המושלמת מבחינתה.ו. אך כשאת.ה מחפש.ת טבעת כזאת חשוב גם לזכור שהיא רק ההתחלה של החיים המשותפים ולכן מומלץ לקבוע תקציב סביר שיאפשר לך ולבת.ן הזוג שלך לתכנן את העתיד המשותף שלכם ביחד. אז איך בוחרים טבעת איכותית ומרשימה במחיר הגיוני? הנה כמה טיפים.

בוחרים את סוג הזהב

השלב הראשון במציאת הטבעת האידאלית מתחיל בקביעת מסגרת התקציב המתאימה לך. בדרך כלל, מחירן של טבעות אירוסין זולות יהיה עד 2,500 ש"ח ובטווח זה ניתן למצוא טבעות בעיצובים שונים ומגוונים. בשלב הבא, אחרי שכבר קבעת כמה אתה מוכן להשקיע, מגיע הרגע לבחור את סוג הזהב – לבן או צהוב. זה המקום להדגיש כי זהב איכותי ניתן למצוא בכל הגוונים, והמחיר של הטבעת אינו מושפע בהכרח מהגוון הספציפי של הזהב.
לכן – הבחירה בסוג הזהב היא קודם כל עניין של העדפה אישית, כאשר רצוי לבחור בטבעת שתשתלב היטב עם שאר התכשיטים שהאישה עונדת. אם האישה מעדיפה תכשיטים בגוון צהוב, מומלץ לבחור בטבעת בגוונים אלו, אך אם בת.ן הזוג מעדיפ.ה תכשיטי כסף או זהב לבן, כדאי לבחור בטבעת שתתאים לסוג זהב זה.

עיצוב אבני החן

סוג הזהב אומנם אינו משפיע משמעותית על המחיר, אך אבני החן המשובצות בטבעת בהחלט עשויות לקבוע את המחיר שלה. מחיר זה יושפע מאיכות אבני החן מצבען וכמובן גם מאופן הליטוש שלהן ומהכמות שלהן. לכן, כאשר את.ה מחפש.ת טבעות אירוסין זולות אפשר להתמקד באותן טבעות הכוללות אבן אחת, ולהשקיע בטבעת המשובצת אבן מרכזית ומרשימה. עם זאת, ישנן גם טבעות המעוטרות בשורה של יהלומים קטנים גם על החישוק, ולעיתים ניתן למצוא טבעות יפיפיות מסוג זה גם במסגרת תקציב של עד 2,500 ש"ח. אז אם את.ה מתלבט.ת בין שני עיצובים שונים באותה מסגרת תקציב – תנסה לבחון את הטבעות האחרות של האיש.ה או להתייעץ.י עם החברות.ים הקרובות שלה.

עיצוב הטבעת

לבסוף, הגענו לשלב שהוא אולי הקשה ביותר בבחירת טבעת האירוסין – עיצוב הטבעת. העיצוב הוא זה שלמעשה קובע את האופי הייחודי של הטבעת, והוא צריך להתאים לאופי של האיש.ה המקבל.ת אותה. משימה זו יכולה להיות מורכבת במיוחד כאשר מדובר באישה שאינה נוהגת לענוד תכשיטים או טבעות לעיתים קרובות. אם זה המצב, ההמלצה היא בדרך כלל לבחור עיצוב "נקי" יחסית, בקווים אלגנטיים, ולהימנע מטבעות בעלות עיצוב עמוס מדי. בכל מקרה של ספק, אם את.ה מתלבט.ת בין עיצוב קלאסי לבין עיצוב מודרני יותר שיש בו "טוויסט" רצוי לבחור במראה הקלאסי שיהיה נכון תמיד, בכל זמן.

×
דילוג לתוכן