טבעת נישואין במחיר שפוי – האם קיים?

טבעת נישואין קלאסית חצי עגולה 3 מ"מ זהב אדום

אנחנו עושים לעצמנו ולכם ספוילר, אבל אנחנו פשוט חייבים: טבעות נישואין קיימות בשלל סוגי מחירים, גם במחירים אטרקטיביים מאוד. לעתים קרובות, כל הארגונים סביב החתונה ובוודאי עניין בחירת הטבעת, עלול להסב חוסר נוחות כלכלית – בלשון המעטה. סביב טבעת הנישואין יש כל כך הרבה משקל רגשי, שניתן בקלות להבין מדוע מדובר בצעד שאתם רוצים לעשות פשוט מושלם, גם אם התקציב לא מאפשר לכם להציע באופן שבו באמת הייתם רוצים. ככלות הכל, מדובר באדם שאתם הכי אוהבים בעולם ועצם נתינתו מסמלת את הנצח המשותף שלכם – אז איך בוחרים טבעת שגם תעמוד בתקציב שלכם וגם תסמל את כל הטוב הזה? פשוט בוחרים בחכמה!

לפני הכל: מגדירים תקציב

טבעת נישואין היא הוצאה חשובה, בכך אין ספק, אך היא למעשה אחת ההוצאות הראשונות שיש לכם במסגרת הוצאות החתונה הרבות – ולכן חשוב לקחת את כל העסקה בפרופורציות. כדי להבין מהו התקציב העומד לרשותכם באופן כללי ומתוך כך להבין מהו התקציב שאתם יכולים להשקיע בטבעת נישואין, ערכו הגדרת תקציב מראש. 

בדקו את תזרים המזומנים שלכם, את החסכונות ואת העלויות הצפויות לחתונה ורק אחר בכך בחנו מהו הנתח הריאלי שיוקדש להוצאות עבור הטבעת. מרגע בו הגדרתם את המחיר שאתם מוכנים ויכולים לשלם – יהיה לכם הרבה יותר קל לצמצם אפשרויות ולבחור מתוכן (וזה ממש לא אומר שאתם מתפשרים, אם חששתם…).

השוואת מחירים

השוק רווי בהמון מוכרים שמציעים מגוון מסחרר של טבעות נישואין. גם אם התקציב שלכם היה אינסופי, סביר להניח שהייתם הולכים לאיבוד בין שלל האפשרויות. טבעות נישואין וינטאג', מודרניות, בסגנון נקי, מזהב מסוג מסוים, עם 14 קראט או 28 – איך אפשר בכלל לבחור? במקרה הזה, תודו למצב העו"ש שלכם על צמצום האפשרויות הכפוי, כי כך יהיה לכם קל יותר לבחור. 

כדי להבין האם אתם עומדים לעשות עסקה משתלמת, השוו תמיד מחירים והבינו עבור מה אתם משלמים. זה אומר שחשוב לקבל את מפרט הטבעת – סוג המתכת, משקל הזהב, ערך נוסף שהיא מציעה (נניח – וינטאג' מקורי) ועוד. רק כך תוכלו להשוות בין ההצעות שתקבלו ולחסוך באמת. אחרי הכל, אתם לא רוצים לבחור טבעת זולה רק כדי לגלות שמדובר גם באיכות ירודה במיוחד. 

המתינו למבצעים

ראיתם טבעת נישואין שממש אהבתם אבל היא לא עמדה בתקציב שלכם? קטלגו אותה בראש תחת "הדבר הכי יפה בעולם", ופשוט המתינו למבצעים. אפשרות נוספת היא להגיע פיזית לחנות בה נמצאת הטבעת ולבדוק עם נציגי השירות מה האפשרויות העומדות בפניכם – ייתכן ויש הנחות שכלל לא ידעתם על קיומם.

בשוק רווי תחרות כמו עולם החתונות, מתקיימים מבצעים ומוצעים הנחות באופן די תכוף, כך שלא מדובר בהמתנה מופרכת כל כך וכך תוכלו ליהנות מכל העולמות – גם הטבעת שבדיוק רציתם, וגם במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם!  

 

×
דילוג לתוכן