טבעת נישואין? האם כדאי לקנות אונליין או להגיע לחנות?

קיץ או חורף? כלבים או חתולים? ועכשיו נראה כי השאלה החדשה היא האם אתם טיפוסים שמעדיפים לקנות באינטרנט, או חייבים ללכת לחנות?

נראה כי רוב האנשים מתחלקים לשניים – אלה שלא רואים שום סיבה בעולם לצאת מהבית ומעדיפים להזמין את הכול דרך האינטרנט, בזמן ובשקט שלהם. ולעומתם, האנשים שלא מבינים איך בכלל אפשר לקנות משהו בלי לראות אותו בחנות קודם. ועכשיו לאור המצב המיוחד שאנחנו נמצאים בו, השאלה הזו מתחדדת אפילו יותר.

 

האם אפשר לרכוש טבעות אירוסין או נישואין אונליין?

התשובה כמובן – כן. בהחלט אפשר לרכוש היום טבעת אירוסין יהלום וטבעת נישואין בצורה מקוונת, דרך האינטרנט.

כמעט לכל המעצבים והחנויות המובילות ישנם אתרי אינטרנט מפורטים הכוללים צילומים איכותיים של הדגמים, ופירוט מדויק עבור כל טבעת.

 

מה עדיף – רכישה אונליין או בחנות עצמה?

האמת? אין כאן תשובה חד משמעית. השאלה העיקרית היא מה יותר נוח לכם. כמו שאמרנו כבר, יש אנשים שמרגישים שהם חייבים להגיע לחנות כדי למדוד, להסתכל ולהתלבט. ואילו אחרים מעדיפים לשבת על הספה בבית, בטרנינג ועם כוס קפה, ולעשות את השופינג בצורה מקוונת.

ההמלצה הכי טובה שלנו היא ללכת עם מה שמתאים לכם באופן אישי, ומרגיש לכם הכי נוח. בסופו של דבר רכישת טבעת אירוסין יהלום או טבעת נישואין היא אירוע מאוד מרגש ומשמח, ומדובר בטבעות בעלות ערך רגשי גבוה מאוד.

 

למה כדאי לשים לב כאשר רוכשים אונליין?

אחד ההבדלים המשמעותיים בצורת הרכישה הוא כמובן האפשרות למדוד. או יותר נכון, חוסר האפשרות למדוד. ולכן אם החלטתם לרכוש את הטבעת בצורה מקוונת, חשוב מאוד לדעת מהי מידת הטבעת. חיפוש קצר בגוגל יוביל אתכם למגוון ענק של אתרים אשר מסבירים בדיוק כיצד מודדים את גודל הטבעת, כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות ובמהירות. 

לפני שתחליטו לבצע את הרכישה כדאי לבדוק האם ניתן יהיה לבצע שינוי בגודל של הטבעת. ישנן טבעות שבגלל העיצוב שלהן אין אפשרות לעשות התאמה לאחר הייצור – ובמצב כזה חייבים להיות בטוחים לחלוטין שהזמנתם את המידה הנכונה.

 

אחריות וחותמת איכות – ברכישה פיזית וברכישה אונליין

אחד הדברים הכי חשובים כאשר רוכשים טבעת אירוסין או נישואין הוא לקבל תעודת אחריות. לא משנה אם בחרתם לבצע את הרכישה בחנות הפיזית או בחנות אונליין – זהו נושא שחשוב מאוד לבדוק ולא להתפשר עליו. וכמובן חשוב לא פחות לבדוק מה כוללת תעודת האחריות ומה היא מכסה. מאחר שמדובר בטבעות יקרות ובעלות ערך סנטימנטלי גבוה, חשוב לוודא שיש אחריות לתיקונים וניקיון הטבעת, למשל במקרה של נפילת אבנים או השחרה של הזהב.

במידה ואתם רוכשים טבעת אירוסין יהלום, חשוב גם לבקש תעודה גמולוגית – תעודה של איש מקצוע אשר כוללת את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי איכות היהלום ומחירו.

×
דילוג לתוכן