כיצד להתאים את התכשיט הנכון להופעה הנכונה

חנות תכשיטים

אלגנטית ומתוחכמת? קלילה וצבעונית? צנועה? הרפתקנית?

הלבוש שלנו הוא אחת הדרכים לתת ביטוי לפנימיות שלנו, למה שאנחנו מרגישות ולמה שאנחנו רוצות לשדר כלפי חוץ. שילוב של תכשיטים יכול לשנות לחלוטין את המראה כולו, לשדרג ולהקפיץ אותו. אז איך מתאימים את התכשיט להופעה?

 

הופעה יומיומית ורגועה

המטרה של התכשיטים והאביזרים היא להשלים את המראה שאת רוצה להשיג, כאשר לכל סגנון ולכל מקום יש את התכשיטים שמתאימים לו.

בשביל מראה יומיומי, קז'ואלי ורגוע יותר, כזה שמתאים לעבודה, ללימודים, לסידורים וכו' – אנחנו ממליצים לבחור בתכשיטים קטנים ועדינים יחסית. לדוגמה סט של שרשרת ועגילים מזהב או מכסף, עם אלמנטים כמו תליון קטן או חרוזים עדינים. אפשרות אחרת היא לבחור בפריט אחד שהוא קצת יותר דרמטי, צבעוני ובעל נוכחות – ולוותר על כל השאר.

בעצם הסוד כאן הוא איזון שמושג על ידי כמה פריטים עדינים או על ידי פריט אחד בעל נוכחות.

אם את אוהבת תכשיטים צבעוניים, אנחנו ממליצים לבחור בגוונים שמשתלבים בבגדים שבחרת כדי לשמור על המראה היומיומי.

מצד שני, אם את אוהבת לבוש פשוט ורגוע מאוד, למשל שמלות צנועות בגוונים אחידים על הקשת של שחור ואפור – תכשיט צבעוני אחד יכול דווקא להקפיץ את המראה כולו, ועדיין להיראות מאוד יומיומי ולא מוגזם. כאמור – הכול שאלה של איזון.

 

הופעה אלגנטית ויוקרתית

כאן סוד הקסם הוא הליטוש. בשביל הופעה אלגנטית כדאי קצת להרגיע עם הגוונים, ההדפסים והתכשיטים השונים. אנחנו חלילה לא אומרים שהופעה אלגנטית חייבת להיות רק בגווני שחור ולבן, בהחלט אפשר ללבוש גם בגדים בגוונים בולטים מאוד ובעלי נוכחות – ועדיין להיראות מדהים.

הדרך הכי קלה להתלבש בצורה אלגנטית ויוקרתית היא ללכת על פריטים בסיסיים ועל זמניים שעובדים תמיד. שמלות צנועות בגוון כהה או שילוב בין חולצת כפתורים מחויטת לבין חצאית או מכנסיים מחויטים בצבע שחור.

גם בבחירת התכשיטים כדאי לשמור על הקו הנקי, ולהעיף סגנונות קלאסיים יותר. תכשיטים מכסף או מזהב, שילוב של אבנים קטנות או פנינים – הם תמיד הבחירה הבטוחה. סט תואם של טבעת ועגילים, של שרשרת ועגילים או כל קומבינציה אחרת גם היא תתרום מאוד למראה המלוטש.

גם כאן הסוד הוא איזון, כאשר לא צריך להעמיס עוד ועוד – אלא לבחור בכמה פריטים איכותיים ונהדרים.

 

לתת ביטוי ליצירתיות

שילוב של תכשיטים הוא דרך מצוינת לשדרג את ההופעה, ופעמים רבות גם הדרך לבטא את האני הפנימי שלנו. במיוחד כאשר אנחנו צריכות להיענות לתכתיבים בנוגע להופעה שלנו – כמו מקום עבודה עם קוד לבוש מחמיר, או כאשר צריך ללבוש מדי עבודה. למשל עגילים גדולים ובעלי נוכחות הם פתרון מצוין למי שצריכה ללבוש מדים, ושרשרת בעלת נוכחות תשתלב נהדר עם שמלות צנועות אשר ישמשו לה כמו בד חלק ומושלם לתצוגה.

×
דילוג לתוכן