כמה זמן לפני הצעת נישואין כדאי לרכוש טבעת?

תכנון של הצעת נישואין הוא מרגש וגם קצת מפחיד – איזו טבעת כדאי לבחור? האם היא תאהב אותה? ויותר מהכול… האם היא תגיד כן?

אז לגבי השאלה האחרונה אנחנו לא יכולים לעזור, אבל בכל מה שקשור לבחירת הטבעת – אנחנו כאן בשבילכם.

 

מה צריך לדעת לפני שבוחרים את הטבעת?

עוד מעט נתייחס לשאלה של כמה זמן לפני ההצעה כדאי לבחור את הטבעת, אבל רגע לפני כן אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים ונקודות שיעזרו לכם לעשות את ההכנה לפני שבכלל תגיעו לחנות.

חיפוש קצרצר באינטרנט יגלה לכם שיש היום שפע עצום של אפשרויות. בקצה התחתון של הסקאלה תמצאו טבעות אירוסין זולות ובקצה העליון – טבעות שמחירן נאמד בעשרות אלפי שקלים.

ולכן בשלב הראשון כדאי לברר עם עצמכם מהו גובה התקציב שעומד לרשותכם. זה יעזור לכם מאוד להישאר ממוקדים באפשרויות רלוונטיות.

ובשלב השני צריך כמובן לחשוב על הסגנון של הטבעת. אנחנו ממליצים תמיד להסתכל על התכשיטים שבת הזוג עונדת – כדי להבין בעזרתם מה הסגנון שלה. גם מבחינת הגודל של התכשיטים וגם מבחינת החומרים – האם בת הזוג מעדיפה זהב צהוב או זהב לבן? או שאולי תכשיטי כסף? עם או בלי אבנים?

ואם אתם לא בטוחים, זה בדיוק הזמן לגייס לעזרתכם קרובות משפחה ואת החברות הטובות.

 

איך יודעים מה הגודל המתאים?

כמובן שזו אחת השאלות הכי בסיסיות, אבל בדרך כלל קצת קשה לענות עליהן. אם בת הזוג עונדת טבעות – נהדר! מומלץ למדוד את הטבעות שהיא עונדת כדי להבין מה הגודל שהכי מתאים לה.

ואם אתם לא בטוחים ולא רוצים לקחת סיכון, אנחנו ממליצים בחום לוודא לפני הרכישה כי ניתן לבצע התאמות בגודל של הטבעת.

את ההתאמות האלה לא ניתן לעשות בכל טבעת, בגלל מגבלות של חומר הגלם והעיצוב. בדרך כלל הבעיות הן עם טבעות בעלות עיצוב ייחודי שמקיף את כל הטבעת – ואז הרחבה או הצרה פשוט יפגמו בעיצוב. או במקרים שבהם חומר הגלם זול ולא ניתן לעבוד איתו בצורה שלא תהרוס אותו. זו בעיה במיוחד אם רוכשים טבעות אירוסין זולות במיוחד, אשר מיוצרות מתשלובת של מתכות.

ולכן הדרך הכי טובה לדעת את התשובה היא פשוט לשאול ולוודא את הפרט הזה מול החנות לפני שרוכשים את הדגם הספציפי.

 

כמה זמן לפני כדאי לרכוש את הטבעת?

אין כאן כלל אחיד או איזה חוק קסם, אנחנו ממליצים להתחיל ולבדוק את האפשרויות השונות כשבועיים- שלושה לפני הצעת הנישואין. אם תחליטו לרכוש טבעת מוכנה תוכלו לעשות זאת ימים ספורים לפני התאריך המתוכנן, אך אם תרצו טבעת בעיצוב אישי – זהו תהליך שלוקח זמן, ויכול להימשך אף מספר שבועות. וכמובן שאנחנו חוזרים שוב לשאלת התקציב, כאשר בקטגוריה של טבעות אירוסין זולות תמצאו כמובן דגמים קיימים, מאחר ועיצוב אישי מייקר את העבודה.

 

×
דילוג לתוכן