לוקיישנים להצעת נישואין בימי הקורונה

אין ספק שהקורונה הביאה איתה הרבה מאוד דברים רעים, אבל לצד זה מתגלים גם הרבה דברים טובים. המציאות המסובכת הזו מזכירה לנו להתמקד בדברים הכי חשובים שאנחנו לוקחים כמובנים מאליהם – המשפחה, החברים והזוגיות. דווקא עכשיו זה הזמן לתכנן הצעת נישואין רומנטית, מקסימה ומשמחת!

ערב זוגי ואינטימי

לכל זוג יש את הסגנון שלו, ויש זוגות שמעדיפים שהצעת הנישואין תהיה מאורע צנוע ופרטי. אם זה הסגנון שלכם, אין ספק שיהיה הרבה יותר קל לתכנן ולהפיק את הערב המיוחד.

למשל אפשרות אחת היא להישאר בבית ולארגן ארוחת ערב רומנטית ומיוחדת, במיוחד אם אתם אוהבים לבשל מאכלים מיוחדים. מעדיפים להישאר מחוץ למטבח? אין בעיה! תוכלו להזמין ארוחת ערב שיכין לכם שף פרטי, או להזמין מראש ארוחת גורמה הכוללת מאפים מיוחדים, גבינות ויין. לכם רק נשאר לערוך את השולחן ולהדליק את הנרות (וכמובן לבחור את הטבעת האחת מבין טבעות אירוסין).

את הארוחה האינטימית אפשר גם להזיז ללוקיישן בטבע – חוף ים, פארק או שמורת טבע (הכול כמובן בכפוף להנחיות שמשתנות תדיר). ומה יותר רומנטי מאשר פיקניק עם אוכל קליל וטעים, ויין מפנק?

להפתיע עם המשפחה והחברים הקרובים

אחד הדברים הכי מאתגרים בתקופה הזו הוא כמובן למצוא את ההזדמנות להיפגש עם חברים ומשפחה. וגם כאן כמובן שצריך להמשיך ולעקוב כל הזמן אחרי ההנחיות, כי יום אחד הן ככה ואחרי יומיים כבר משתנות לחלוטין.

אבל בכל זאת אם אתם מתכננים להציע בחברת המשפחה והאנשים הכי קרובים אליכם – כל מה שצריך זה לחשוב על פתרון יצירתי ולהתאים את עצמכם למגבלות.

אנחנו ממליצים להתכוונן למקום חיצוני – חצר, פארק, ים או כל מקום ציבורי ופתוח אחר שאתם אוהבים ושאפשר להגיע אליו בקלות. המקום הפתוח יאפשר לכם להיפגש עם קצת יותר אנשים, כך שכולם יוכלו ללוות אתכם בהצעת הנישואין המרגשת.

כיבוד קל, בלונים, פרחים ונרות (אפשר לבקש מקרובי המשפחה או החברים להחביא אצלם את טבעות אירוסין כדי להעצים את אפקט ההפתעה) – זה כל מה שצריך בשביל הפקה מרגשת.

הצעה או משחק?

ואם אתם מחפשים רעיון שהוא לגמרי מחוץ לקופסה, ולגמרי לא דומה לתבנית הרגילה – מה דעתכם ללכת על הצעה בסגנון חפש את המטמון? (או במקרה שלנו, חפש את טבעות אירוסין).

המשחק יכול להיות רק בשטח הדירה שלכם או גם בחוץ בסביבה הקרובה. כל מה שצריך זה לחבר שאלות ורמזים שיובילו את בת הזוג מתחנה אחת לשנייה. זיכרונות, חוויות מיוחדות ובדיחות קטנות שהן רק של שניכם – זה בסיס מצוין כדי להתחיל ולחבר את החידות והרמזים.

 

באיזה סגנון שרק תבחרו, אנחנו מאחלים לכם המון אהבה וזוגיות שמחה ותומכת. אנחנו בטוחים שתצליחו להפיק מהתקופה הזו את הכי טוב, וליצור ביחד חוויות מיוחדות שילוו אתכם עוד הרבה מאוד שנים קדימה.

×
דילוג לתוכן