למה חשוב שתהיה אחריות על טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין עדינה

הנה אתם מתכוננים לאחד מהרגעים הכי מרגשים ומשמחים בחיים. אתם רוצים לבחור טבעת אירוסין שתהיה מדהימה – עדינה, אלגנטית ובכל זאת עם נוכחות. טבעת שתתאים בדיוק לטעם של בת הזוג, כזו שתלווה אותה מעתה והלאה.

אומנם טבעת האירוסין כאילו תופסת מקום שני בחשיבות אחרי טבעת הנישואין, אך אחד הדברים הכי חשובים שאפשר לעשות הוא לוודא שיש אחריות על הטבעת שאתם רוצים לרכוש. 

 

הדברים שצריך לשים אליהם לב בזמן הרכישה

כאשר אתם משקיעים ורוכשים טבעת אירוסין יקרה אתם רוצים לקבל את הטוב ביותר!

ולכן אם בחרתם בטבעת ספציפית, חשוב מאוד לבדוק עם המוכר כמה פרטים. חשוב לבדוק מאיזה חומר גלם הטבעת מיוצרת – האם מדובר בכסף או זהב ומה האיכות שלו. אנחנו ממליצים שלא להתפשר על טבעות שמיוצרות ממתכת זולה ורק מצופות בכסף או בזהב. הסיבה היא שהציפוי נוטה להישחק לאורך השנים, כך שבוודאות הטבעת תיראה פחות ופחות טוב עם הזמן.

בדרך כלל טבעת האירוסין כוללת גם שיבוץ של יהלומים או אבנים טובות אחרות. בגלל זה חשוב לשאול גם על האיכות של האבנים עצמן, ולא להתבייש לבקש תעודה גמולוגית – כלומר תעודה של גמולוג, שהוא איש מקצוע שהתפקיד שלו להעריך את השווי והאיכות של האבנים. התעודה הגמולוגית מבטיחה שאתם מקבלים בדיוק את מה ששילמתם עבורו.

 

מה צריכה לכלול האחריות?

כאמור, אנחנו ממש ממליצים לוודא שהחנות שבה אתם רוצים לקנות מעניקה אחריות על טבעת אירוסין יקרה. מלבד העלות הכספית שתשלמו, לטבעת אירוסין יש ערך סנטימנטלי ורגשי עצום – והאחריות חשובה במיוחד מהבחינה הזו. אנחנו חלילה לא מזלזלים בהשקעה הכספית, אך זיכרונות לא יסולאו בפז.

המטרה של האחריות היא לוודא שאם יהיה פגם בטבעת – יש לאן לפנות כדי לתקן אותו. כאמור, בדרך כלל בטבעות אירוסין יש שיבוץ של אבנים ויהלומים. גם השיבוץ הכי איכותי שיש, יכול עם הזמן להישחק ולאחר שנים האבן יכולה ליפול. חשוב לבקש שהאחריות תכלול גם תיקון של אבנים שנפלו, נשרטו וכדומה.

 

ומה לגבי החלפות ותיקונים?

לפני שמגיעים לרכוש את הטבעת כדאי לעשות עבודת הכנה, ולנסות להבין מה הסגנון של בת הזוג ומה היא הכי אוהבת. אפשר להסתכל על התכשיטים שכבר יש לה, ובמיוחד על טבעות. וכמובן שכדאי לשאול קרובות משפחה וחברות טובות כדי לבדוק מה דעתן ועל מה הן ממליצות.

אם יש לכם אפשרות למדוד את המידה של הטבעות שבת הזוג עונדת – זה האידיאל. אבל לא תמיד זה אפשרי.

ולכן כאשר רוכשים טבעת אירוסין יקרה חשוב לבדוק האם יש אפשרות לבצע תיקון של המידה, והאם בת הזוג תוכל לגשת לחנות ולהחליף לדגם אחר. אלה שאלות שחשוב מאוד לשאול מראש, במיוחד אם רוצים דגם מיוחד או התאמות אישיות.

כל השאלות האלה הן חשובות, וכדאי לשאול אותן לפני הרכישה.

×
דילוג לתוכן