פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם בבחירת טבעות אירוסין

טבעות אירוסין זהב צהוב מחיר

טבעת אירוסין, ממש כמו טבעת נישואין, היא טבעת המלווה אותנו כל החיים, והיא הסמל הממשי הראשון לכך שחיים חדשים עתידים להתחיל. אין צעד מרגש יותר מבחירת טבעת אירוסין, ולכן חשוב לערוך בחירה נכונה בהתאם למגוון פרמטרים – אישיים וכלליים. מהם הפרמטרים הללו? ולמה חשוב לשים לב לפני שבוחרים את הטבעת המרגשת? הנה הדברים החשובים ביותר.

קונים טבעת אירוסין? שימו לב ליהלום

רובם המוחלט של טבעות האירוסין הקלאסיות עשויות יהלום, ולמרות האופנות המשתנות וההעדפות המתחלפות, הטבעות הקלאסיות המשלבות אבן אחת מרכזית או מספר יהלומים קטנים הן עדיין הבחירה הפופולרית ביותר לטבעת אירוסין. בבואכם לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום, חשוב מאוד לשים לב שתכונות האיכות הרשמיות מוטבעות עליהן ושיש תעודה רשמית המעידה על רמת הטוהר שלהן והאותנטיות.

העדיפו יהלומים המדורגים מבחינת בהירות בדירוג VS2 או SI1, וכן G או H בסולם הצבעים. כך תבטיחו שליהלום אין זיהום וכי הוא נקי ואיכותי.

עמידה במסגרת התקציב

לכל טבעת אירוסין זהב צהוב מחיר משתנה, וגם לטבעות עם זהב לבן, אדום יש תגי מחיר מגוונים, וודאי כשיהלום משובץ בתוכן.

על גודל הקראט של היהלום יש לא מעט ויכוחים, אך ברחבי העולם הממוצע עומד על 1.00-1.09 קראט, וככל שהוא גבוה יותר – כך טבעת האירוסין תהיה יקרה יותר.

כדי להבטיח שתעמדו במסגרת התקציב שהקצבתם לעצמכם מראש, מומלץ להגיע עם מסגרת תקציב מסודרת ולנסות להבין, לפני שאתם מתבוננים בסוגי הטבעות השונות, מה ההיצע הרלוונטי בהתאם לתקציב שלכם. אתם רוצים לבחור את הטוב ביותר וזו רכישה של פעם בחיים, אך עדיין חשוב שלא תיקלעו להוצאה כבדה מדי החורגת מהתקציב שלכם. התייעצו עם יועצי המכירות ונסו להתאים את התוצאה הטובה ביותר, זו שגם תהיה מרשימה ובלתי נשכחת, לתקציב העומד לרשותכם. סביר להניח שתמצאו את הטבעת העונה על כל הציפיות.

סגנון הטבעת

יש א.נשים שלא אוהבים/ות תכשיטים כלל ויש א.נשים שבשבילם/ן תכשיטים הם כמו עור שני – בבחירה עדינה וחשובה שכזו, מומלץ בחום לברר את הסגנון הכללי של עונד/ת הטבעת. מה חשוב לקחת בחשבון? ראשית, התבוננו בתכשיטים הקיימים של ארוסתכם העתידים: האם הוא/היא עונד/ת זהב? אם כן, מאיזה סוג ואיזה צבע? מהו הסגנון הכללי של התכשיטים שלו/ה – עדין מאוד? דומיננטי ובעל נוכחות? יש לה תכשיטים מודרניים, קלאסיים או בסגנון וינטאג' עתיק? אתם רוצים להבטיח שהבחירה שלכם באמת תהיה "שימושית" ושמקבל/ת הטבעת ת/ישמח בה – השקיעו מחשבה בסגנון הטבעת והתייעצו בעת הצורך עם חברים ובני משפחה קרובים אליו/ה.

גודל הטבעת

כעת, לאחר שבחרתם טבעת יפהפייה שתהיה סמל נצח לאהבתכם, הגיע הזמן לחלק טכני ואולי גם פשוט יותר: גודל הטבעת. כדי להבין מהו הגודל הנכון, מומלץ להסתכל בקופסת התכשיטים של הארוס/ה העתידי/ת בטרם עת ו"לגנוב" משם טבעת אחת – כך תדעו לבטח מהו הגודל המתאים. אם זה בלתי אפשרי, תוכלו להתייעץ עם חברים או מכרים או פשוט לשער בעצמכם – במקרה הצורך ניתן להקטין או להגדיל את הטבעת בקלות.

×
דילוג לתוכן