רעיונות מדליקים להפתעות חתונה

הנה מגיע אחד החלקים הכי מהנים בתכנון החתונה שלכם: הפתעות לאורחים! אחרי הצעת נישואין חגיגית, סגירת גני אירועים במרכז, בדרום או בירושלים ואחרי שאפילו השמלה כבר נבחרה, אתם מנסים לחשוב יחד כיצד להפתיע את האורחים, איך לשמח אותם ביום החשוב שלכם ובינינו – איך לגרום לחתונה שלכם לנצוץ, לזרוח ולבלוט לטובה. הנה כמה דרכים נהדרות לעשות זאת, החל מיצירת פלייליסט משותף לכם ולאורחים ועד להכנת ספר אורחים מדליק במיוחד.

פלייליסט מוזיקלי שנוצר גם ע"י האורחים

כמה כיף זה לשמוע את השיר שאתם הכי אוהבים, ועוד באיכות מעולה ובסאונד המרשים של אולם החתונה? העניקו לאורחים שלכם את ההרגשה הכיפית הזו ושתפו אותם בפלייליסט המוזיקלי של החתונה. תוכלו לפתוח תיקייה משותפת ולבקש מהם "לזרוק" לתוכה לינקים רלוונטיים – וכשאנחנו אומרים 'רלוונטיים' אנחנו מתכוונים לכך שתדריכו אותם מראש בסגנון הכללי של האירוע. שירי פרידה או שירים עצובים לא מתקבלים כאן!

עוגה (שבאמת נהנים ממנה!)

עוגה חתן וכלה מסורתית – אאוט! עוגה מדליקה, מרשימה ובעיקר טעימה – הכי אין! אם אתם מתכננים להשקיע בעוגת חתונה, נסו לבחור בעוגה שתהיה לא רק יפה אלא גם טעימה, והכי חשוב – כזו שתפרשו לקראת סוף החתונה ותחלקו עם האורחים שלכם. אין יותר כיף, חגיגי ומקרב מזה! כדי לשדרג את החוויה, עצבו את העוגה ברוח העיצובית של החתונה שלכם.

ספר אורחים

הישר מארה"ב הרחוקה, קבלו את ההפתעה הכי כיפית שבה האורחים לוקחים חלק פעיל ונהנים לא פחות מכם – ספר אורחים! זהו ספר גדול, מרשים ומעוצב, בו יכולים האורחים לשתף בברכותיהם לזוג האוהב, לחלוק טיפים או סתם להיזכר בזיכרון משותף ואהוב לזוג ולאורחים. לכם תהיה מזכרת נהדרת לאורך שנים והאורחים ירגישו חלק מהחוויה החתונתית המשמחת.

קינוחים במתכונים משפחתיים

אם אתם רוצים לשדרג את החוויה הקולינרית באירוע ולהפוך אותה לאישית ומפתיעה, השקיעו בשולחן קינוחים – על טהרת הקינוחים המשפחתיים שלכם! שולחן הקינוחים יהיה ערוך וחגיגי, הקינוחים השונים יוכנו על ידי בני ובנות המשפחה וכולם יהנו מחוויה טעימה להפליא. הוסיפו הסבר מודפס קצר על כל קינוח, כדי להעמיק את הכיף!

תאי צילום

מאז ומתמיד וכנראה עד הנצח, צילום והנצחה הן אחת הדרכים הטובות ביותר להפתיע את האורחים ובעיקר ליהנות ממזכרת מהאירוע המדובר. בשנים האחרונות השתדרגה החוויה הזו פלאים, באמצעות הוספת תאי צילום מעוצבים לאירוע. הוסיפו קישוטים ואקססוריז לתא הצילום, רקעים מהממים וכיפיים ותנו לקסם לעשות את שלו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×
דילוג לתוכן