טיפים לרכישת טבעות אירוסין

טבעת אירוסין עדינה

כשם שמספר האהבות בעולם גדול עד אינסופי, כך סוגי טבעות האירוסין הקיימות בו עצום. אם אתם עומדים על סף הצעת נישואין, אז ראשית נאחל לכם מזל טוב עתידי! אתם נמצאים לקראת אחת התקופות היפות, המרגשות והמיוחדות שיש. כמו כל דבר טוב, גם בהצעה עצמה צריך להשקיע – ובוודאי שבטבעת הנצחית, המסמלת את אהבתכם. אז איך תבחרו את הטבעת? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בדרך העולה אל האהבה.

צורה, סגנון חיתוך ואיכות

לפני שתרכשו טבעת אירוסין, כדאי להבין מעט מה עומד מאחוריה ולדעת מה ההבדל בין צורת היהלום, סגנון החיתוך שלו ואיכות החיתוך. כשמדברים על צורת היהלום, מתכוונים לקווי המתאר של היהלום במבט מלמעלה. צורת היהלום הפופולרית ביותר היא עגולה, אבל יש צורות אהובות לא פחות, דוגמת אגס, אליפסה, מלבן ואפילו לב.

סגנון החיתוך של היהלום מתייחס לאופן שבו היהלום מסודר, כשהסידור הפופולרי ביותר הוא חיתוך מבריק ברובו, עם כ- 60 זוויות שונות. יש גם חיתוך בצורה מרובעת או מלבנית, משופעת ועוד. 

כשמדברים על איכות החיתוך, מתייחסים לאופן שבו פני היהלום נראים כשהם באים במגע עם אור. ככל שהיהלום איכותי יותר, כך איכות החיתוך גבוהה יותר.

סוג המתכת

סוג המתכת שתבחרו לטבעת האירוסין ישפיע מאוד על המראה הכללי שלה. זהב, זהב לבן ופלטינה הן כנראה המתכות הפופולריות ביותר שיש, אך לצידם ניתן למצוא גם זהב אדום. אם אתם מחפשים טבעת אירוסין עדינה, בולטת ומושכת או אפילו כזו בלי יהלום כלל – עדיין תתבקשו לבחור את סוג המתכת של הטבעת. 

הזהב הצהוב הוא הזהב הכי קלאסי שיש, ועושים בו שימוש בתכשיטים כבר אלפי שנים. ממש כמו פלטינה, זהב טהור הוא רך, ולכן ישתלב נהדר עם מתכות אחרות. זהב אדום הוא ללא ספק הטרנד העולה בשמי התכשיטים, והוא לרוב מתכתב עם סגנון רטרו-מעודן, חם ומרגיע. את הזהב האדום רוקחים משילוב של סגסוגת זהב עם נחושת וכסף.  

פלטינה היא מתכת בגוון אפור- לבן, אלגנטית ואצילית, עמידה מאוד בפני קורוזיה. מאחר והפלטינה היא מתכת רכה יחסית במצבה הגולמי, לרוב משלבים אותה עם מתכות נוספות. 

זהב לבן, מתכת פופולרית מאוד אף היא, מיוצרת משילוב בין סגסוגת זהב טהורה לבין מתכות לבנות, דוגמת כסף. זוהי בחירה יפה ועמידה מאוד, אך חשוב לוודא שהתמהיל הנוצר גם איכותי. בהקשר הזה כדאי להזכיר גם את תכשיטי הכסף – פופולריים מאוד בעולם התכשיטים אך לא מאוד בעולם טבעות האירוסין, שכן הוא לא יוקרתי מאוד בהגדרתו, וגם נשחק לאורך זמן.

סגנון אישי

כל מתכת שתבחרו תשווה לטבעת מראה אלגנטי עד מאוד, לכן כדאי לבחור את הטבעת שתתכתב עם הסגנון של מי שתענוד אותה בסופו של דבר. כיצד תדעו? תוכלו לבדוק את התכשיטים האחרים שיש לה, אם יש: שעון, שרשרת, עגילים וכדומה. רוב הנשים יעדיפו שטבעת האירוסין תתכתב עם הסגנון הכללי שלהן ועם טבעת הנישואין, בהמשך.

×
דילוג לתוכן