רעיונות מדליקים לעיצוב מסיבת אירוסין

בחירת אולם, מציאת שמלה מושלמת או חליפה אלגנטית, הכנת רשימת האורחים, סבב טעימות, ועוד ועוד. כשמתכננים חתונה מגלים די מהר שכדי להגיע לרגע המרגש והמשמעותי הזה צריך לעבור דרך ארוכה ומתישה של הכנות. אז לפני שאתם נכנסים למירוץ הזה, כשאתם עוד נמצאים ב"היי" של הצעת הנישואין, כדאי אולי לעצור, לקחת נשימה ולחיות את הרגע. אז הנה לפניכם כמה רעיונות, חלקם קלים וזורמים וחלקם מאתגרים יותר, שיאפשרו לכם לציין את אירוע האירוסין ואולי גם ישמשו כמעין חזרה גנרלית לפני הדבר האמיתי.

באוויר הפתוח

בתקופה הזאת, כשמגפת הקורונה עוד לא דעכה לגמרי, כל תכנון של אירוע או מסיבה הופך להיות מורכב יותר. אך לשמחתנו אנחנו חיים במדינה שמשית מאוד, המספקת ימים נעימים וחמימים גם בעונת המעבר ואפילו בעונת החורף. אז מדוע לא לתעל את המתנה הנפלאה הזאת ולארגן פיקניק מושקע באוויר הפתוח. ומקומות יפים לא חסרים – עין חמד, פארק הירקון, מאגר בית זית או כל אחד מהיערות היפים של הארץ. רק שימו לב, כאשר אתם בוחרים מקום ודאו שהוא נגיש לכל המשתתפים, וודאו שאתם משאירים אחריכם סביבה נקייה.

בילוי בספא

יש כאלו שאוהבים טבעות אירוסין מרשימות ויש מי שמעדיף טבעות אירוסין עדינות – כלל דומה חל גם על מסיבות אירוסין. אתם יכולים לארגן מסיבה רבת משתתפים באנרגיות גבוהות, אך אתם יכולים גם לבחור באירוע אינטימי המתאים לחברים קרובים בלבד. אם הכיוון הזה מוצא חן בעיניכם, תוכלו לתכנן את מסיבת האירוסין שלכם בספא מפנק ומרגיע. אפשר לארגן יום ספא כזה במסגרת שהות בבית מלון, וכך גם ליהנות מהמתקנים שיש במקום, ואפשר לקבוע רק תור לעיסוי בסיום הטיפול ליהנות מארוחה טובה במסעדה. רק דגש אחד – אם פעילות זו מתאימה לכל המשתתפים רצוי רק לבדוק איתם אם הם מעדיפים מעסה גבר או אישה.

מסיבת אירוסין לפודיז

אין מסיבה טובה בלי אוכל טוב, בייחוד אם אתם פודיז שאוהבים להתנסות בטעמים חדשים וייחודיים ויודעים להעריך מנות איכותיות. מסיבת אירוסין בסגנון הזה יכולה לכלול מבחר דוכנים של מזון מגוון מתוך כוונה להציג עושר קולינרי שיהיה גם מגרה וטעים וגם מושך את העין. אפשרות נוספת היא לארגן סדנת אפייה או בישול או להזמין את השף האהוב עליכם שיכין סעודה מדויקת לציון האירוע המשמח. וכדי להשאיר את האורחים עם טעם של עוד, תוכלו להכין עבורם ספרון קטן עם המתכונים למנות שהוגשו ואולי אף להכין ערכות קטנות שיאפשרו לכם להכין מנה אחת מתוך כל מה שהוגש.

בקצב הרטרו

לכל אחד ואחת מאתנו יש תקופה היסטורית שהיינו שמחים לחזור אליה, לפחות לזמן קצר. מסיבת אירוסין זו בדיוק ההזדמנות לממש את החלום הזה שלכם. אם למשל אתם רוצים להרגיש קצת מהרוח החופשית של שנות ה-60 תוכלו לעצב את הסביבה בהתאם בגוונים צבעוניים ומעוררים, לבחור במוזיקה ברוח התקופה, ואולי אפילו להכין מעין ארגז עם פריטי ביגוד ואביזרים שהאורחים שלכם יוכלו לבחור מתוכם וללבוש במהלך האירוע.

משחקים ונהנים

אוהבים את הרעיון של מסיבת אירוסין, אבל לא חושבים שצריך לקחת את זה יותר מדי ברצינות? הנה רעיון בשבילכם! הרשו לעצמכם פעם אחת לחזור לילדות, ובחרו אולם משחקים שיש בו את כל מה שצריך כדי להשתחרר. משחקי מחשב, הוקי אוויר, מציאות מדומה – כל מה שמרגש אתכם ומעלה לכם את הדופק. אפשרות נוספת היא להשתתף במשחק פיינטבול בקצב מהיר שאף אחד לא יישאר אדיש אליו. עם זאת, לגישה זו יש חיסרון משמעותי אחד – היא לא תתאים לכולם, ולכן כדאי לחשוב על רשימת המוזמנים למסיבה לפני שאתם סוגרים מקום ותאריך.

לאורך המסלול

מי אמר שמסיבת אירוסין חייבת להיות במיקום אחד? אם אתם זוג שאוהב את הטבע ואם החברים ובני המשפחה "זורמים" עם זה, תוכלו לציין את האירוסין שלכם באמצעות טיול בטבע. זה לא חייב להיות מסלול מאתגר מאוד, ואפשר בהחלט לבחור באתר שיתאים גם למשפחות. תוכלו למשל לטייל בשמורת אפק, לבקר במערת קשת שאינה מחייבת הליכה רבה או לטייל בנחל ציפורי. בכל המקומות הללו תוכלו גם למצוא מקום נוח לערוך סעודה קטנה וטובה.

טעימות ביקב

אלכוהול (במידה הנכונה) הוא כידוע אמצעי מצוין לשחרר קצת את האווירה ולחבר בין אנשים. וכיום יקבים רבים ברחבי הארץ מציעים סיור ביקב הכולל הסברים מפורטים ומרתקים על תהליך הפקת היין ולא פחות חשוב מכך – טעימות. בדרך כלל תוכלו גם לבקש לשלב בטעימות ארוחת גבינות או לבחור בארוחה מלאה יותר. מסיבת אירוסין מעין זה יכולה להיות מיוחדת מאוד ושמחה מאוד, אך היא פחות תתאים למשפחות, לכן לפני שאתם בוחרים ברעיון זה ודאו שהוא אכן מתאים לכל המוזמנים.

קרנבל

לעומת ביקור ביקב, הנה רעיון שיכול להתאים לכ-ו-ל-ם – קרנבל! רעיון זה אפשר למשל ליישם באולם אירועים או במסעדה, כאשר הכלל היחיד הוא ליהנות. תוכלו למשל לארגן מעין יריד שיכלול דוכנים עם משחקי קליעה למטרה ומשחקי באולינג , ולשלב גם דוכני נקניקיות, דוכן גלידה ועמדת שיערות סבתא. אפשר כמובן לבחור גם באפשרויות אוכל בריאות יותר כגון בר שייקים ולהציע למבוגרים בר עם חבית בירה וקצת אלכוהול בשביל המצב רוח. היקף התכנון והעיצוב תלוי כמובן בתקציב שלכם, ואם תרצו תוכלו גם לשלב עמדה של מצלמת פולרואיד ואטרקציות אחרות שיסייעו "להרים" את המסיבה.

לסיכום, מסיבת האירוסין שלכם יכולה להיות מצומצמת או מרובת משתתפים, רגועה או אנרגטית, קצרה או ארוכה; הנקודה החשובה היא ליצור את המסיבה שהכי תתאים לכם ולמוזמנים שלכם. ואם תרצו, תמיד תוכלו לתכנן מסיבה המתאימה לכולם ואחרי זה להמשיך לאפטר-פארטי לכל מטיבי הלכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×
דילוג לתוכן