תכשיטי יהלומים בבורסה

הבורסה ליהלומים טבעת יהלומים

במידה שאתם מעוניינים לרכוש תכשיטי יהלומים באין אם זה טבעות אירוסין או עגילים, חשוב שתכירו את ההבדלים בין רכישה שמתבצעת מחברה שנמצאת בבורסה ליהלומים ובבעלותו של חבר בורסה ובין רכישת תכשיטי יהלומים באחד מהמרכזים המסחריים. 

מכיוון שתכשיטי יהלומים לא רוכשים בכל יום (אלא אם כן מדובר על אדם עשיר ביותר), רצוי להכיר את היתרונות של רכישת תכשיטי יהלומים בבורסה ליהלומים בהשוואה לרכישת תכשיטי יהלומים מהחנויות השונות שניתן למצוא למשל בקניונים.

על הבורסה ליהלומים בארץ ובעולם

הבורסה ליהלומים בישראל מהווה אחד מהמרכזים הגדולים ביותר בעולם בתחום היהלומים. מדובר על חברה פרטית שכוללת 3,500 חברי בורסה, כאשר כל החברים בחברה עוסקים בייצור יהלומים ובמסחר ביהלומים. 

בין בורסות היהלומים המובילות האחרות ניתן לציין את: בורסת היהלומים בהודו שהיא יצואנית היהלומים המלוטשים הגדולה בעולם, בורסת היהלומים של דובאי, בורסת היהלומים של סין ובורסת היהלומים של בלגיה – אנטוורפן, בורסה זו מהווה מרכז סחר ביהלומים יותר מ-500 שנים. בבלגיה קיימות יותר מארבע בורסות יהלומים ועם חלוף השנים המדינה הפכה למרכז סחר יהלומים גולמיים ומלוטשים מוביל בעולם.

וכעת נחזור לעניין החברות בבורסה – מהם היתרונות של רכישת תכשיטי יהלומים מחבר בבורסת היהלומים?

חבר בבורסת היהלומים מחזיק ב"תג חבר" וברשותו רישיון לעסוק ביהלומים (ממשרד התמ"ת). כמו כן, רשאי החבר בבורסת היהלומים להיכנס לאולם המסחר. 

חבר בורסת היהלומים עובד בכפוף לחובות ולתקנות שנקבעו על ידי הבורסה, תקנות אלו חלות בין היתר על הצגת היהלומים, הצעות המחירים וסיכום הפרטים של העסקאות. לחברות שנמצאות בבורסה יש גישה ישירה ליהלומים מלוטשים וגולמיים, לכן, כאשר רוכשים תכשיטי יהלומים מהחברות הללו, מבצעים רכישה ישירות מהמקור. 

יתרונות נוספים של רכישת תכשיטי יהלומים מחברות שחברות בבורסת היהלומים הם שחברות אלו יתמחו ברוב המקרים ביהלומים ויוכלו להסביר ללקוח על כל הפרטים שרלוונטיים לרכישה. קבלת הפרטים הנחוצים תאפשר ללקוחות לבצע רכישה נכונה ומשתלמת. בניגוד לכך – ברוב המקרים לא יחזיקו המוכרים בחנויות הרגילות בידע שיש ליועצים שעובדים בחברות שחברות בבורסה. 

כמו כן, יציעו חברות שחברות בבורסה יותר סוגים של תכשיטי יהלומים, יספקו תעודה גמולוגית ממכון מוכר ומידע מלא בנוגע ליהלום – זאת בניגוד לחנויות רגילות שלא יספקו מבחר כה רב ולא יהיו אמינות כמו החברות שחברות בבורסה.

 מאור תכשיטים – ללכת על בטוח 

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש תכשיטי יהלומים מחברה אמינה ומקצועית שמוכרת תכשיטי יהלומים איכותיים, אתם מוזמנים להגיע אלינו – אל חברת מאור תכשיטים. 

החברה שלנו מתמחה בתכשיטי יהלומים, חברה בבורסת היהלומים הבלגית וכל תכשיטי היהלומים שלנו עומדים בסטנדרטים אירופאיים.

 יועצנו המקצועיים יסייעו לכם לבחור את התכשיט המתאים ביותר לצרכים שלכם. כמו כן, תספק החברה שלנו את כל התעודות והאישורים הנחוצים. 

החברה המקצועית והאמינה שלנו ומבחר תכשיטי היהלומים האיכותיים יבטיחו לכם שתבצעו רכישה נכונה ומשתלמת.

×
דילוג לתוכן