טבעת מכסף או זהב? איך נבחר?

קנייה של טבעות האירוסין ושל טבעות הנישואין היא מאורע מרגש מאוד! והוא כמובן מלווה בהרבה התלבטויות לפני כן. בהתחלה בן הזוג מתלבט מה הטעם של בת הזוג ובאיזו טבעת אירוסין לבחור, ולאחר מכן שני בני הזוג מתלבטים באיזו טבעת נישואין לבחור – האם רק הכלה תענוד טבעת, אולי גם החתן? האם רוצים משהו צנוע ועדין או טבעת עם נוכחות?

וכמובן השאלה הנצחית היא האם לבחור בכסף או בזהב? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור!

בחירת טבעת אירוסין

מצד אחד, בחירת טבעת אירוסין הוא תהליך מלחיץ יותר כי בן הזוג צריך לעשות את הבחירה לבד בתקווה שיצליח לקלוע לטעם של בת זוגו. מצד שני, יש היום מגוון כל כך גדול של טבעות אירוסין מיוחדות ואפשר ממש להתפרע עם הדמיון ולבחור טבעת מיוחדת ובעלת נוכחות.

העצה הכי טובה שלנו היא להסתכל על התכשיטים של בת הזוג – מה היא מעדיפה? כסף או זהב? לכל אחת יש בדרך כלל העדפה ברורה. וגם מבחינת הסגנון, האם בת הזוג עונדת תכשיטים גדולים וצבעוניים או דווקא פריטים צנועים וקטנים עם מעט פרטים ועיטורים?

בכל זאת לא בטוחים במה כדאי לבחור? תמיד תוכלו ללכת על בטוח, ולבחור בדגם הקלאסי והפופולרי של טבעת אירוסין זהב לבן או זהב צהוב בשיבוץ של יהלום. הטבעת הקלאסית והעדינה משתלבת בקלות בכל סגנון, ומתאימה למגוון רחב של תכשיטים. כמובן שבחירת סוג הזהב והגוון שלו צריך להיות בהתאם למה שבת הזוג אוהבת. הזהב הצהוב הוא כמובן הבחירה הסטנדרטית, אך היתרון של טבעת אירוסין זהב לבן שהיא מתאימה למי שמעדיפה תכשיטי כסף. הזהב הלבן הוא כמובן זהב לכל דבר, על כל האיכויות שלו.

בחירת טבעת נישואין

בחירה של טבעת הנישואין תהיה קלה יותר, מכיוון שבשלב הזה הכלה כבר לגמרי מעורבת בתהליך ואפילו נהוג שהיא תבחר לעצמה את העיצוב שהיא הכי אוהבת ורוצה.

וגם כאן יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות ועיצובים, החל מהסגנון הקלאסי של טבעת זהב דקה וחלקה, וכלה בטבעות מעוטרות ומשולבות. 

כמובן שאפשר לרכוש גם טבעות חתן וכלה בעיצובים תואמים – במידה ושני בני הזוג רוצים לענוד טבעת.

אל תשכחו לבקש אחריות

עוד בטרם הרכישה של טבעת האירוסין וטבעת הנישואין חשוב מאוד לוודא כי אתם רוכשים בחנות שמעניקה אחריות נרחבת עבור הטבעות. בסופו של יום אתם קונים כאן משהו ששווה הרבה יותר מכסף, שיהיה לו ערך סנטימנטלי עצום – ואתם צריכים לדעת שאם תצטרכו תיקון, יש למי לפנות.

ברכישה של טבעת אירוסין זהב לבן או זהב צהוב חשוב לברר לגבי האפשרות של התאמת הגודל במידה והטבעת תהיה קטנה או גדולה מדי. אם הטבעת משובצת באבנים – אתם צריכים אחריות במקרה של נפילה או שריטה של האבנים עצמן.

×
דילוג לתוכן