מה העלות של טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין מחיר

מוכנים לצאת בחיפושים אחר טבעת אירוסין? כשמגיע השלב שבו מחליטים לקחת את רמת המחויבות לצעד הבא, כדאי לוודא שמקבלים את התמורה הטובה, ההולמת והיפה ביותר למחיר. ככלות הכל, זהו רגע אחד ששניכם תזכרו למשך זמן רב, והוא מהווה אבן דרך משמעותית בקשר הזוגי שלכם. לא מעט אנשים תוהים לגבי מחירה של טבעת אירוסין, מה נהוג לרכוש וכמה כדאי להשקיע בבחירה. אנחנו כאן כדי לפזר את הערפל סביב הסוגייה ולעזור לכם למצוא טבעת אירוסין מחיר שיתאים לכם – ויהיה הכי איכותי ויפה שאפשר, ויבטיח את ההתחלה המשותפת הכי מתוקה שיש.

מתחילים בעלות ממוצעת

על פי מחקרים שונים שנעשו בתחום, הממוצע לטבעת אירוסין בשנת 2020 עמד על כ-10,000 ש"ח. יש לא מעט אנשים שהשקיעו גם 20,000 ש"ח בטבעת ואחרים שהקציבו לכך 5,000 ש"ח, כשרבע מכל הנשאלים העידו שההוצאה שלהם עמדה על 4,000 ש"ח בלבד. על אף שזהו הממוצע, הוא באמת לא מלמד דבר על ההוצאה הצפויה שלכם, אלא רק נותן לכם מבט מלמעלה על המחירים השונים שאנשים בוחרים להשקיע בבחירת הטבעת.

מהן סוגי טבעות האירוסין הפופולריות ביותר?

טרנדים באים והולכים, אך אם יש דבר אחד בטוח הוא שיהלומים הם באמת לנצח. על פי מחקרים, 86% מקוני טבעות האירוסין מבקשים לשבץ יהלום כאבן המרכזית בטבעת, זאת לצד בחירות נוספות נהדרות לא פחות, דוגמת אבני אמרלד או ספיר.

עם זאת, טבעות האירוסין השונות אינן כוללות רק בחירה של אבן מרכזית או אבנים נוספות, אלא גם סוג המתכת משחק תפקיד חשוב. על פי מחקרים, כ-48% מהאנשים מעדיפים שטבעת האירוסין שלהם תהיה עשויה מזהב לבן, כשהזהב הצהוב, הקלאסי, צמוד אליו מבחינת העדפה. בשנים האחרונות גם הזהב הוורוד, ה"רוז גולד", נכנס לתחרות מרשימה, והוא מהווה בחירה פופולרית בקרב 13% מהנשאלים.

איך קובעים תקציב לטבעת אירוסין?

כיצד אפשר לגבש תקציב לרכישת טבען אירוסין? התשובה אינה חד משמעית וגם סובייקטיבית מאוד, אך יש כלל אחד מנחה: קבעו תקציב שתוכלו לעמוד בו ותרגישו איתו בנוח. קחו בחשבון את רמת ההשתכרות החודשית שלכם ואת יכולתכם הכלכלית, לצד הציפיות של בן או בת הזוג מהצעד הזה. יהיו אנשים שישמחו לקבל גם טבעת עם אבנים פשוטות ויש כאלה שמרגישים שלא יוכלו לוותר על טבעת יהלום. לאחר שתגבשו את התקציב שנוח לכם איתו, קבעו סדרי עדיפויות שיסייעו לכם בהחלטה: גודל האבנים, סוג המתכת, איכות כללית ופרמטרים נוספים שיסייעו לכם לבצע את הרכישה המושלמת. על פי מחקרים, רוב האוכלוסייה הנבדקת קובעת מראש תקציב לרכישת הטבעת – ולמעשה, כ-82% מהם! עם זאת, רק 67% מהקונים אכן הצליחו לעמוד בתקציב המקורי ו-20% חרגו ממגבלות התקציב. ניתן לייחס זאת למספר סיבות, ביניהן תקציב שגובש באופן שאינו תואם את המציאות בשטח.

×
דילוג לתוכן