עובדות שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחתנים

טבעות אירוסין מיוחדות

אחרי ההצעה המרגשת, ואחרי שסיפרתם את החדשות הטובות לכל המשפחה והחברים, הגיע הזמן לדבר האמיתי – אירוע החתונה. די מהר תגלו כי כדי ליצור את החתונה המושלמת שלכם יש המון פרטים קטנים שצריך לקחת בחשבון. אז כדי לעשות לכם קצת סדר, וכדי שתעברו את זה בקלות – הנה העובדות החשובות ביותר שחייבים לדעת לפני שמתחתנים.

אל תתפשרו על תקציב

גם כשרוצים לתכנן את האירוע המושלם ביותר, זכרו את היום שאחרי החתונה. בסופו של דבר, אחרי שאחרון האורחים ילך הביתה אתם תתחילו את החיים המשותפים שלכם ביחד, ומומלץ לעשות את זה עם מינימום חובות. אז קבעו תקציב, הגדירו עד כמה אתם מוכנים לסטות ממנו, והתמקדו בדברים החשובים לכם ביותר.

יש רישיון עסק?

נכון שכשחיפשתם טבעות אירוסין מיוחדות בדקתם את האישורים שלהן? וידאתם שהזהב אכן זהב? אותו העיקרון רלוונטי גם כאשר מחפשים אולם או גן אירועים. ודאו שהמקום פועל על פי רישיון, קראו עליו קצת, חפשו ביקורות ובמידת האפשר הגיעו גם לראות אירועים אחרים המתקיימים במקום.

מזג האוויר

מדינת ישראל התברכה במזג אוויר יציב בדרך כלל. בקיץ – חם ויבש ובחורף – יורד גשם. אך אם בחרתם להתחתן בעונת המעבר, כדאי לבדוק אילו פתרונות מציע לכם גן האירועים במקרה של גשם פתאומי או קור עז. במרבית המקומות בעלי האולם ירגיעו אתכם שתהיה אפשרות לשלב בין אירוע בחוץ לבין אירוע באולם, אך בשביל השקט הנפשי שלכם, תכננו היטב את כל הפרטים וודאו שהכל מוגדר היטב בחוזה שבינכם לבין בעלי המקום.

חתונה בסטייל, אבל גם בנוחות

כל אחד מאתנו רוצה להיראות מעולה בערב החתונה. זאת גם ההזדמנות שלנו "להיסחף" בתחום הלבוש, ולהגשים את הפנטזיות שלנו. אך שימו לב! אם לא נוח לכם, אם החליפה לוחצת, אם לנעליים יש עקבים גבוהים מדי, אתם עלולים למצוא את עצמכם זזים בחוסר נוחות לאורך כל האירוע. לכן, מדדו היטב את הבגדים (כולל הבגדים התחתונים), ודאו שהכול יושב כמו שצריך ובנוחות, והכינו גם סט בגדים נוסף שתוכלו לרקוד בו וליהנות מהאירוע כמו שצריך.

איך האוכל?

השקעתם בעיצוב, באיפור ובבגדים, אך מה עם האוכל? האורחים שלכם אומנם מתרגשים אתכם, אך את האוכל המוגש באירוע הם יזכרו הכי טוב. תכננו היטב את התפריט, נסו לקלוע להעדפות של האורחים שלכם, הציעו מגוון רחב ככל האפשר ובדקו אם לאורחים שלכם יש אלרגיות או הגבלות אחרות בתחום זה. לסיום, אל תוותרו על טעימות! הטעימות מאפשרות לכם להעריך את טיב האוכל שיוגש באירוע, וחוץ מזה – זאת ההזדמנות שלכם גם ליהנות מהמנות, כי בערב האירוע עצמו סביר להניח שלא תאכלו הרבה.

מוזיקה וצלם

לסיום, כאשר אתם מתכננים חתונה, חשוב מאוד לבחור בדי.ג'י ובצלם שיש לכם כימיה איתו (או איתה). גם כאן, יש לשבת עם אנשי המקצוע לפני, להבין היטב מה השירותים שהם מציעים לכם, ולנסח חוזה שיהיה ברור לשני הצדדים. במידת האפשר, נסו להתרשם מעבודות הקודמות של הצלם, ולקבל המלצות על הדי.ג'י מלקוחות קודמים. ובכל מקרה – כל בקשה או שאלה שיש לכם אל תהססו לשאול! זה האירוע שלכם ואתם צריכים ליהנות מכל רגע שלו.

×
דילוג לתוכן