איך יודעים מה הסגנון של האישה בטבעת?

טבעות אירוסין בזהב לבן

בחרתם כבר את המועד המושלם להצעת הנישואין ואפילו הכנתם תוכנית מפורטת ומצאתם את המקום הרומנטי האידאלי. אך איזו טבעת תציגו בפני האישה ברגע האמת? אפשרות אחת היא כמובן לתת לה לבחור את הטבעת בעצמה אחרי שהיא תגיד את ה"כן" המיוחל. אבל אם אתם מעוניינים להפתיע ולהרשים, תרצו בוודאי להגיע מוכנים. אז איך בוחרים טבעת אירוסין וכיצד יודעים מה הסגנון שיקלע לליבה של האישה? כל הפרטים מייד.

צהוב או לבן?

בחירת טבעת אירוסין זהב היא תהליך מורכב, אז כדאי אולי להתחיל בשאלה הפשוטה ביותר – זהב צהוב או זהב לבן? את זה קל יחסית לברר, ובדרך כלל יספיק מבט מהיר על הטבעות שאותן עונדת האישה ביום-יום. ואם כבר הסתכלתם, שימו לב גם לגוון הספציפי של הטבעת. לזהב צהוב גוונים רבים, כאשר לעיתים הזהב יהיה כהה יחסית, ולפעמים יהיה בהיר מאוד, כמעט לבן. אם האישה אינה עונדת טבעות, נסו לבחון תכשיטים אחרים שלה, או שימו לב אילו טבעות מושכות את תשומת ליבה בחלונות הראווה.

סוליטר או עיצוב אחר?

אם כבר הזדמן לכם לעיין בקטלוגים שונים או להתרשם ממגוון הדגמים, בוודאי שמתם לב כי בעיצוב טבעות אירוסין יש שתי מגמות מרכזיות – טבעת סוליטר או עיצובים המשלבים אבני חן רבות. טבעת אירוסין יוקרה המעוצבת על פי דגם הסוליטר, תכלול בדרך כלל יהלום מרכזי אחד המשובץ בחישוק הטבעת. דגמים מסוימים של טבעת סוליטר יכולים לכלול שילוב של יהלומים קטנים על החישוק עצמו, אך עיקר תשומת הלב תוקדש ליהלום המרכזי. מלבד דגם הסוליטר תוכלו למצוא טבעת אירוסין זהב במגוון של דגמים אחרים, חלקם יכללו מקבץ של יהלומים וחלקם יעוצבו בסגנון "טוויסט" שיעניק מראה מיוחד לטבעת. 

קלאסי או וינטאג'?

בשלב הבא, נסו להבין מה הסגנון האהוב על האישה שלכם. האם התכשיטים שהיא אוהבת מעוטרים באבני חן רבות, או האם היא מעדיפה עיצוב נקי יחסית המשלב אבן חן מרכזית ומרשימה? אם האישה אינה נוהגת לענוד תכשיטים באופן קבוע, כדאי אולי לבחור בסגנון קלאסי של טבעת סוליטר אלגנטית ויוקרתית הכוללת יהלום מרכזי אחד. אפשרות אחרת היא לבחור טבעת בסגנון וינטאג' או טבעת ייחודית שאבני החן שלה מעוצבים במערך מושך ויוצא דופן.

למתקדמים יש אפשרות נוספת – תוכלו לעצב עבור האישה טבעת משלה. דרך זו מעניקה לכם הזדמנות ליצור תכשיט ייחודי וחד-פעמי שיתאים במדויק לטעמה של האישה. עיצוב אישי יכול להיות אידאלי גם במקרה שבו האישה הראתה לכם דגם שאותו אהבה, אך אינכם מוצאים בחנות דגם זהה.

מתייעצים ובודקים

העברתם שעות ארוכות בחיפוש ובכל זאת עוד לא מצאתם את הטבעת המושלמת? זה אולי הזמן להתייעץ. תוכלו כמובן לפנות לחברה קרובה של האישה שתעזור לכם לבחור את הטבעת המתאימה, אך ניתן גם להגיע להתייעצות אישית בחנות. אם ניתן, הביאו לפגישה תמונה של האישה, ואולי אפילו תמונה של כמה מהתכשיטים האהובים עליה. בעזרת התמונות וכמה פרטים על האישה והעדפותיה, יוכלו היועצים לסייע לכם למצוא את הטבעת המושלמת להצעת הנישואין.

×
דילוג לתוכן