טבעות הנישואין המושלמות ל-2020

בחירה של טבעת נישואין היא מאורע מרגש, כי זו טבעת שמסמלת את האהבה והזוגיות, ואת הרצון לחיות ביחד ולהקים בית ומשפחה. טבעות הנישואין ל-2020 מאופיינות בעדינות ואלגנטיות, לצד עיצובים מפתיעים ופרטים קטנים שעושים את כל ההבדל. וכמו בשנים הקודמות, גם השנה טבעת אירוסין זהב לבן פופולרית מאוד לצד טבעת אירוסין זהב.

כיצד בוחרים את הטבעת?

הבחירה בטבעת המושלמת צריכה לקחת בחשבון שני דברים. הדבר הראשון הוא כמובן הטעם האישי של הכלה, כיוון שזו טבעת שתלווה אותה כל חייה והיא צריכה להיות יפה, מתאימה ונוחה. הדבר השני הוא כמובן בחירה של טבעת נישואין בהתאם להלכה, כלומר הטבעת צריכה להיות עשויה מחומר אחד ולא מעירוב של חומרים, כאשר החלק הפנימי שלה צריך להיות חלק לגמרי (אבל בהחלט ניתן לבצע חריטה אחרי הטקס עצמו).

בגלל שמדובר בטבעת שתלווה אתכם שנים רבות, חשוב לרכוש טבעת איכותית עם אחריות כך שתדעו שאתם רוכשים את הטוב ביותר.

טבעת אירוסין זהב צהוב

החומר הפופולרי ביותר לטבעות אירוסין הוא זהב, אשר בהחלט שומר על הפופולריות שלו גם השנה. מגוון העיצובים נע החל מטבעות חלקות וצנועות, ועד טבעות משובצות בעלות נוכחות ועיצובים מפתיעים. וכמובן בין לבין אפשר למצוא טווח רחב של עיצובים מיוחדים וצנועים, שיתאימו גם לנשים שלא אוהבות טבעות ראוותניות.

העיצוב הקלאסי של טבעת אירוסין זהב צהוב הוא טבעת עדינה וחלקה, אך על הבסיס הזה אפשר ליצור מגוון ענק של אפשרויות ועיצובים. היתרון הכי גדול של זהב שזהו חומר גלם שאפשר לעבוד איתו ולפסל אותו בכל צורה שרוצים. הדרך הכי פופולרית להפוך את הטבעת לקצת יותר מיוחדת היא להוסיף טקסטורה בחלק החיצוני, על ידי הטבעות וחריטות. ב-2020 אנחנו רואים הרבה מאוד טבעות בעיצובים מרשימים ובולטים. כמו כן, אחד הטרנדים העכשוויים הוא טבעות זהב בגימור מט, או שילוב בין גימור מבריק לגימור מט. המשחק הזה בגימור של הטבעת מאפשר גם הוא ליצור עבודות מיוחדות ובעלות נוכחות ואלגנטיות.

טבעת אירוסין זהב לבן

לצד טבעות הכסף, בשנים האחרונות אנחנו רואים גם עלייה בפופולריות של הזהב הלבן. טבעת אירוסין זהב לבן היא טבעת שעשויה מזהב לכל דבר, על כל האיכויות והעמידות שלו. ההבדל הוא בצבע, כאשר צבעו של הזהב הלבן הוא כסוף ולא מוזהב. הגוון הכסוף מאפשר לשלב אבני חן משובצות, ומחמיא במיוחד לשיבוץ של יהלומים.

את כל הקשת הרחבה של העיצובים המיוחדים שאנחנו רואים בזהב הצהוב, אפשר לבצע בקלות בעזרת זהב לבן – ולהוסיף חן ועדינות לטבעת על ידי שיבוץ של יהלומים קטנים.

כמובן שגם בעבודה עם הזהב הלבן יש הרבה משחק עם גימורים וטקסטורות, אשר הופכים את העיצוב למיוחד ובלתי נשכח. כאמור, האיכות של הטבעת היא בדיוק אותה האיכות של הזהב הצהוב, והיא מתאימה מאוד לכלות שמעדיפות תכשיטי כסף למשל.

×
דילוג לתוכן