איך תתאימו אישית את טבעת האירוסין שלכם?

טבעות אירוסין זולות

טבעת האירוסין שלכם לא רק צריכה לזרוח ולהיות יפהפיה, אלא גם לשקף את האופי, האישיות והסגנון שלכם. נדמה לכם שמדובר בדרישה מוגזמת? לא כשאתם מעצבים את הטבעת שלכם באופן אישי! לא משנה אם אתם מחפשים טבעות אירוסין זולות או מתכננים להשקיע סכומים גבוהים מאוד על הטבעת, אתם בוודאי רוצים שבכל יום בה תביטו בה, תרגישו שיש בה משהו קטן מעצמכם. אז איך בוחרים טבעת אירוסין בהתאמה אישית? הנה כל מה שחשוב לדעת בדרך לטבעת הכי נוצצת בעיר!

התחילו מוקדם

אם יש דבר אחד שיכול להועיל מאוד למסע החיפושים וההתאמה האישית, זה להתחיל את החיפושים מוקדם. כמה מוקדם? כמה שאפשר. אתם רוצים שתהיה לכם את השהות להתלבט, להתבונן, לקבל השראה ולהבטיח שבסופו של דבר תהיה לכם את הטבעת שמשקפת את הסגנון שלכם באופן מלא.

קבלו השראה

אחד הדברים שעוזרים לעצב טבעת בהתאמה אישית היא לקבל השראה ויזואלית ממקורות שונים. פינטרסט, אינסטגרם וקטלוגים של מעצבים מכל העולם. יכול להיות שתגלו שאתם אוהבים את האבן המעטרת טבעת אחת, את הצבע של טבעת שניה ואת החריטה המיוחדת שיש על טבעת שלישית – כשאתם יוצרים עיצוב משלכם, אתם יכולים לשאוב רעיונות מכל מקום!

מצאו תכשיטנים עם סגנון דומה לשלכם

לפעמים מלאכת בחירת טבעת אירוסין עשויה להיות מאתגרת למדי, ויכול לעזור מאוד לעבוד בשיתוף פעולה עם תכשיטנים מקצועיים שאתם מרגישים שמדברים באותה שפה שלכם. זכרו: אם הגעתם לעצב טבעת בהתאמה אישית, כנראה שיש לכם אמירה עיצובית משלכם ואתם לא רוצים לבחור טבעת גנרית, לכן אל תתפשרו על תכשיטן שידבר איתכם בגובה העיניים, יהיה עם סבלנות, יסביר לכם מה שצריך ויציע לכם עיצובים שאפילו לא העליתם על דעתכם.

בחירת הזהב לטבעת

באופן מסורתי, מימים ימימה, טבעות אירוסין מיוצרות מזהב צהוב, לבן, כסף או פלטינה, אך כשאתם יוצרים טבעת אירוסין בהתאמה אישית – השמיים הם באמת הגבול! תוכלו לשקול לצד האפשרויות הקלאסיות גם זהב ורוד, שהוא בחירה טרנדית מאוד, טיטניום או מתכות ממוחזרות, העשויות משילוב של מספר מתכות יחד.

בחרו אבן מיוחדת

הדרך הכי קלה לבחור יהלום לטבעת האירוסין היא פשוט להביט על המסמך הרשמי, על דירוג ה-GIA או על המחיר – ולהסיק מכך שהיא הכי "טובה" או איכותית. נכון, בוודאי שיש משקל חשוב לאיכות האבן, אך חשוב לא פחות ללכת עם הלב. כל אבן ייחודית ונוצצת בדרכה שלה, בחרי את זו שעושה לך רטט התרגשות נעים בלב, ורק אחר כך תבדקי את מידת האיכות שלה.

ה"גזרה" של הטבעת

לכל יהלום יש "גזרה" משלו, זאת אומרת – צורת חיתוך הייחודית לו. החיתוכים הפופולריים ביותר הם חיתוך עגול, אגס, אליפסה, מרקיזה או לב. אם אתם באמת רוצים ללכת על מראה ייחודי, תוכלו להשאיר גם את היהלום בצורתו הגולמית – לא חתוך.

×
דילוג לתוכן