טבעות עם הקדשה

טבעת אירוסין משובצת יהלומים, טבעת מזהב או מכסף, טבעת אירוסין עדינה או טבעת עם הקדשה – יש היום כל כך הרבה אפשרויות לטבעות מקסימות ומרגשות. איך בוחרים טבעת אירוסין עם הקדשה? מהן האפשרויות לעצב את הטבעת? מה עוד כדאי לדעת כשרוכשים טבעת אירוסין?

 

הקדשה – הטאצ' האישי לכל טבעת

באופן טבעי טבעת אירוסין היא תכשיט עם ערך סנטימנטלי עצום. היא מסמלת את האהבה בין בני הזוג, את הרצון להתאחד ואת הבחירה לחיות אחד עם השנייה. את הרצון לחלוק את הרגעים הטובים והרעים, ולהיות שם אחת בשביל השני.

אחת הדרכים להפוך את התכשיט המיוחד הזה למיוחד ואישי אפילו יותר – היא בעזרת חריטה של הקדשה אישית על הטבעת.

 

באילו טבעות אפשר לשלב הקדשה?

את הטכניקה של חריטה על תכשיטים אפשר לשלב במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. ניתן לחרוט על טבעות העשויות מכסף ומזהב (גם זהב צהוב וגם זהב לבן).

החריטה וההקדשה יכולות להיות חלק מרכזי מהקונספט, ולהפוך להיות האלמנט המרכזי בטבעת – ולשלב סמלים ואלמנטים שונים שקשורים לזוגיות המיוחדת שלכם.

כמובן שישנה גם אפשרות לבחור בחריטה עדינה ומינימלית, שתהיה משנית לעיצוב הראשי. למשל למקם את החריטה בצידה הפנימי של טבעת אירוסין עדינה בעיצוב קלאסי.

 

האם אפשר לשלב הקדשה גם בטבעות יהלום?

בהחלט! כמובן שכאשר עובדים עם טבעות יהלום צריך לקחת בחשבון שרוצים לשלב גם את החריטה, ולעשות את זה בצורה נכונה שתשמור על שלמות הטבעת ושלמות היהלום, וכמובן תשתלב בצורה יפה ומחמיאה בעיצוב הכללי.

כמובן שמומלץ להתייעץ מראש עם הצורף ועם חנות התכשיטים, כדי לוודא שהדגם שאתם רוצים הוא כזה שניתן לחרוט עליו הקדשה בצורה שתהיה איכותית ויפה, וכמובן שתשתלב בעיצוב הכללי.

 

איזו הקדשה כדאי לשלב בטבעת?

החריטה הפופולרית ביותר היא כמובן השמות של בני הזוג, אך ישנן עוד מגוון של אפשרויות לשילוב של אלמנטים שונים.

כאן אתם צריכים לשאול את עצמכם שתי שאלות – מהם האלמנטים שתרצו לחרוט על הטבעת, ובאיזה דגם או סגנון אתם מעוניינים. התשובות לשתי השאלות האלה צריכות בסופו של דבר להתחבר לכדי תכשיט אחד, ולכדי עיצוב אחד שלם ומושלם.

אם הסגנון שאתם מעוניינים בו הוא של טבעת עם נוכחות – אפשר לשלב אלמנטים רבים יותר, הן מבחינת עיצוב הטבעת והן מבחינת החריטה וההקדשה. אפשר לחרוט על צידה החיצוני של הטבעת ועל צידה הפנימי.

אם הסגנון שאתם מחפשים הוא דווקא יותר לכיוון של טבעת אירוסין עדינה המעוצבת בסגנון הקלאסי – למשל עם שיבוץ של יהלום אחד מרכזי היושב על טבעת חלקה ודקיקה – כדאי לבחור בהקדשה עדינה ומינימלית. כאן צריך לקחת בחשבון את מגבלות המקום בגלל שהטבעת דקיקה, וכמובן שלא תהיה התנגשות בין היהלום לבין החריטה. בסגנון כזה של טבעות אנחנו ממליצים למקם את ההקדשה בחלקה הפנימי של הטבעת.

 

×
דילוג לתוכן