טיפים לחתונה קטנה בווילה

הרבה זוגות מתכננים את החתונה שלהם מתוך המחשבה ש"כל המרבה הרי זה משובח". אך למרות שחתונה גדולה נתפסת באור חיובי, דווקא חתונה קטנה ואיכותית מגלמת בתוכה הזדמנות נדירה – להפוך את האירוע לאישי מאוד וליצור חוויה שהאורחים יתחברו אליה באופן בלתי אמצעי. חתונות קטנות מאפשרות לכם לבחור למשל מקום ייחודי כמו וילה מפוארת או בית בעיצוב עתיק ולהתאים את האווירה בדיוק לצרכים שלכם.

בחירת מקום האירוע

לחתונה בווילה יתרון מרכזי אחד – האפשרות להתאים את האתר לדרישות הספציפיות שלכם. אתם יכולים לבחור בבית שיש בו מרחב דשא גדול, וילה שיש בה בריכה או וילה הפונה לנוף עוצר נשימה. לכן, נסו לדמיין את החתונה האידאלית שלכם ובהתאם לזה לבחור בווילה שתאפשר לכם להגשים את החזון שלכם. כדאי גם לבדוק עד כמה אתם יכולים לעצב את המקום על פי טעמכם, והאם יש אפשרות לבצע שינויים קטנים כגון צביעה של קירות.

חישבו על האורחים שלכם

בדרך כלל, בחתונות גדולות אנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתאים את האירוע לכל אורח ולכל משפחה. אך בחתונה קטנה, כדי ליצור אווירה נעימה וחמה יש להקדיש מחדשה לכל אורח. אם לאירוע צפויות להגיע משפחות עם ילדים למשל, תוכלו להכין פינת יצירה ומשחק לילדים, ואם צפויים להגיע בני נוער אפשר להכין עמדת משחק פלייסטיישן. הכלל הוא – חשבו כיצד תוכלו לגרום לאורחים שלכם לחייך וליהנות באמת.

עיצוב ההזמנות

גם בחתונה קטנה מומלץ להשקיע בעיצוב ההזמנות שלכם. אורחים המקבלים הזמנה מקורית או יפה ישמחו ויתרגשו הרבה יותר לקראת האירוע. אם מדובר במספר קטן של מוזמנים, תוכלו גם ליצור הזמנות מותאמות אישית, לשלב תמונות או להתאים את ניסוח ההזמנה על פי האופי של האורח. למשפחות ניתן למשל לצרף להזמנה חוברת ציור קטנה, ולחברים אחרים אפשר אולי לגלגל את ההזמנה ולהדביק אותה סביב בקבוק משקה אלכוהולי. גם במקרה זה – נסו לחשוב מה ישמח את האורחים שלכם.

בחירה מדויקת של ריהוט ופריטי עיצוב

זוגות רבים בוחרים בווילות מתוך כוונה ליצור אווירה ביתית ומקרבת. במקרה זה, כדי להשיג את האפקט הרצוי חשוב מאוד לשים לב לפריטי הריהוט הנמצאים במקום. וילות רבות עשויות לכלול ריהוט סטנדרטי בעוד אחרות יהיו מהודרות יותר ומעוצבות לעילה. אך שימו לב, גם אם בחרתם בריהוט סטנדרטי, תוכלו "להרים" את המראה בעזרת ריהוט נייד ואביזרים מתאימים. אפשר למשל ליצור פינות ישיבה נעימות בעזרת ערסלים, לתלות נדנדות לילדים (אם יש מקום מתאים ובטוח) וכמובן להביא פריטים עיצוב אהובים מהבית שלכם.

בחירת הטבעות והלבוש

אחרי שדאגתם לאורחים, הגיע הזמן לחשוב על עצמכם. אם לרגל הנישואין בחרתם טבעות אירוסין וינטאג' ואתם מתחברים לסגנון הזה, תוכלו להרכיב מראה תקופתי מפתיע ולבחור פריטי לבוש מרשימים, תוך מתן דגש לפרטים הקטנים. גם אם בחרתם סגנון לבוש שונה, מומלץ מאוד להשקיע בבגדים מחומרי גלם איכותיים וכמובן – לא לשכוח להזמין צלם שיתעד את היום המיוחד הזה.

×
דילוג לתוכן