שמלת כלה של פעם בחיים!

ההיסטוריה של טבעת הנישואין

אין חולק על כך שחתונה זה אירוע של 'פעם בחיים', כל זוג מאחל לעצמו חיים מאושרים ושלווים, יחד עם בן או בת הזוג, עד מאה ועשרים. כך צריך להתייחס לחתונה וכך צריכה להיראות ההשקעה, בתכנון ובהון המושקע. הזיכרונות מלוות את בני הזוג שנים רבות הלאה, הריקוד הרומנטי, הברכה המרגשת, המתנות של החברים, וההכנות המשותפות הן בהחלט רגעים בלתי נשכחים. ומי מדבר על הלוקיישנים המרגשים עם הפוזות האינטימיות על חוף הים ובמקומות מפתיעים אחרים. הרכב המקושט, מערכות התאורה והסאונד, והסיום של האפטר-פרטי הבלתי נשכח.

כוכבת הערב – השמלה!

ואכן יום הכלולות הוא לא יום שאנחנו מחפשים להתקמצן בו, יום החתונה הוא היום שלכם, זה לא עוד מסיבת יומולדת ולא בת מצווה של אחות. ככל שתרבו במחוות רומנטיות בפינוקים וריגושים, כך האירוע יהיה יותר מושלם וייצרב יותר בזיכרון, זו התחלה טובה לחיי משפחה מאושרים ונעימים. לכן אל תזניחו את ההשקעה בהכנות, שהן יהיו בנעימות, עם רכב נינוח ומתאים, במקום נקי ואסתטי, ולצורך כך כדאי לשכור חדר במלון ליום החתונה. עד כאן הכול טוב ויפה, אבל כמעט שכחנו את הדבר הכי חשוב. מה עם השמלה? שמלת כלה מעוצבת היא אולי הדבר החיוני ביותר בכל האירוע. אפשר בכלל להתחתן בלי שמלת חתונה?       

המבחר הגדול של השמלות

שמלה היא מוצר כל כך המוני, אבל כל כך אינטימי ואישי. שמלת חתונה צריכה להיות מותאמת לטעם האישי שלך, היא צריכה להיות עשויה מבד חזק ואיכותי. ולא רק את בתור כלה צריכה שמלה אקסקלוסיבית לחתונה, אם את רוצה חתונה מושלמת את צריכה למצוא שמלות מעוצבות ואלגנטיות גם לאמך ולאחיותיך. יש היום מבחר גדול של שמלות מעוצבות וסרפנים אלגנטיים לאירועים. במבחר הגדול שיש היום תוכלי למצוא כל מה שאת אוהבת בשמלה: שמלת מיני או מקסי, שמלות משי, שמלות תחרה, שמלת פייטים, שמלה מבד לורקס, ויסקוזה, סאטן, שיפון וכו', שמלות צנועות לדתיות ועוד.

איך בוחרים שמלה לחתונה?

גם בסוג הגזרה והעיצוב יש מבחר גדול של שמלות, לכל אחת לפי הטעם האישי. שמלות מחויטות במגוון צורות ואפשרויות, שמלת שכבות, שמלת מעטפת, שמלה עם לוק אופנתי של שני חלקים, שמלת שיפון מודפסת או רקומה, שמלות בדוגמה משובצת, פרחונית או בעיצוב של צורות גיאומטריות, שמלות גזרה ישרה. וזה רק חלק מהרשימה. אז איך בוחרים שמלה מתוך המבחר הענק? קודם כול כסף. מה התקציב שלכם? תחשבו בטווח של מ… עד… לא בסכום נקוב, ואז החליטו על טעם אהוב על 'מה אני מדמיינת כשאני חושבת על שמלת החתונה'. אבל צריך שזה יהיה גם אופנתי וטרנדי, כי לא תמיד הטעם האישי מסתדר לגמרי עם הטרנד האחרון. ואז נכנסים לחנויות או לאתרי האינטרנט ומתחילים לבחור. זה מסע לא קצר, אבל לפחות יהיה לכם כיוון התחלתי.

×
דילוג לתוכן